27-10-2017, 03:07 AM
Tervist
ABS viga - sai mitme erineva odava aparaadiga möödetud ja löpuks ka tuttava (töökoja) ylikallis (pidavat mitu tuhat euri maksev olema ) boschi aparaat andis veaks et vasaku taga ABS anduri ja selle sama ketta(millepealt loeb) vahe on liiga suur(aircap), sai testitud natuke, live data, abs nagu loeb kiirust, aga suuremal kiirusel (yle 14kmh) hakkab väiksemat kiirust viskama vahepeal sisse(ehk ntx sujuv 20kmh ja vahel viskab 7kmh jne jne) oletan et sellest ka siis veateade, nädalavahetusel lubati et saan töstukile.
libistamist on 1-2 vahetusel harva tunda, enamjaolt aind siis kui NÖ örnagaasiga söita, aga kui peale sökkuda tsipa rohkem, siis vahetab ilusti nii soojalt kui ka kylmalt,
oletan et see viivitus järgmisekäiguvahetamisel (eriti kui sökud pedaali pöhja) on normaalne. nagu manuaaliga vahetades käike, tömme kaob ära ja siistuleb äkki tagasi.
Marksuse öeldud lukustuse teema on endal ka nii et kylmalt (paarkorda pidanud kiiruga kohe liikuma hakata et pole aega olnud soojendada mootorit) ei lukusta turbiini mingi aeg yldse, pöörded pysivad körgel, umbes 2000 ringis, ja ei tea miinuskraadidega aga pluss 5-10kraadises läheb nii 200m aega enne kui turbiini lukustab, esimesed paarkorda lähevad suurema jönksuga sisse, ja pöörded langevad 2000>1000-1200.
turbiini lukustusest veel, kas see peaks olema täiesti 100% lukus vöi selline 150pöörde köikumine , toome näite 80-120kmh kiirusel, on normaalne ? ka arvuti näitas livedatas et "slipping" ja input ja output shafti (RPM difference äkki) vahe oli 70-80 pööret koguaeg. isegi 5 käik 100kmh kiirusel.
vanemast teemast rääkides, väidetavalt paberite järgi on brabuses käinud, aga nii palju kui iselugesin paberitelt, (koos venna saksakeele tölkega) ja netist uurimisega, siis antud brabuse tuuning peaks olema lisa plokk ajule, mida antud autol pole, millejärgi peaks ta (paberite järgi) 240hp olema, (180kw umbes), sommid saavad samasugustest mudelitest aind chipiga 280+hp kätte(210+kw)
tuttaval dynostend olemas, kui kunagi aega ja raha leian, lasen paar tömmet teha et näha palju reaalne kw tase autol on.
ABS viga - sai mitme erineva odava aparaadiga möödetud ja löpuks ka tuttava (töökoja) ylikallis (pidavat mitu tuhat euri maksev olema ) boschi aparaat andis veaks et vasaku taga ABS anduri ja selle sama ketta(millepealt loeb) vahe on liiga suur(aircap), sai testitud natuke, live data, abs nagu loeb kiirust, aga suuremal kiirusel (yle 14kmh) hakkab väiksemat kiirust viskama vahepeal sisse(ehk ntx sujuv 20kmh ja vahel viskab 7kmh jne jne) oletan et sellest ka siis veateade, nädalavahetusel lubati et saan töstukile.
libistamist on 1-2 vahetusel harva tunda, enamjaolt aind siis kui NÖ örnagaasiga söita, aga kui peale sökkuda tsipa rohkem, siis vahetab ilusti nii soojalt kui ka kylmalt,
oletan et see viivitus järgmisekäiguvahetamisel (eriti kui sökud pedaali pöhja) on normaalne. nagu manuaaliga vahetades käike, tömme kaob ära ja siistuleb äkki tagasi.
Marksuse öeldud lukustuse teema on endal ka nii et kylmalt (paarkorda pidanud kiiruga kohe liikuma hakata et pole aega olnud soojendada mootorit) ei lukusta turbiini mingi aeg yldse, pöörded pysivad körgel, umbes 2000 ringis, ja ei tea miinuskraadidega aga pluss 5-10kraadises läheb nii 200m aega enne kui turbiini lukustab, esimesed paarkorda lähevad suurema jönksuga sisse, ja pöörded langevad 2000>1000-1200.
turbiini lukustusest veel, kas see peaks olema täiesti 100% lukus vöi selline 150pöörde köikumine , toome näite 80-120kmh kiirusel, on normaalne ? ka arvuti näitas livedatas et "slipping" ja input ja output shafti (RPM difference äkki) vahe oli 70-80 pööret koguaeg. isegi 5 käik 100kmh kiirusel.
vanemast teemast rääkides, väidetavalt paberite järgi on brabuses käinud, aga nii palju kui iselugesin paberitelt, (koos venna saksakeele tölkega) ja netist uurimisega, siis antud brabuse tuuning peaks olema lisa plokk ajule, mida antud autol pole, millejärgi peaks ta (paberite järgi) 240hp olema, (180kw umbes), sommid saavad samasugustest mudelitest aind chipiga 280+hp kätte(210+kw)
tuttaval dynostend olemas, kui kunagi aega ja raha leian, lasen paar tömmet teha et näha palju reaalne kw tase autol on.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.