21-10-2017, 05:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2017, 03:16 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
nonii teen väikse update postituse vahepeale,
olen siis nüüdseks autoga üle 8200km sõita suutnud,kompuutri järgi keskmine kulu 7,5l/100km, tundub et 124-ga ikka küttekulu vahe nii suur et kilomeetreid tuleb palju kergemalt ja palju mugavam ka,
puudust tunnen USB-st et saaks mälukaartilt muusikat kuulata, plaatite kirjutamine üpriski tüütu kui vahepeal aind 1 uus laul tuleb ja AUX ei ole minu teema,
harman/kardoni orig. subbakas lööb ka piisavalt hästi et pole vajadust suurt kohmakat 12-15 tollise elemendiga kasti pagassi visata, madalat on liiga vähe aga eks kõva bass mis neerud lahti väristab.. sellest ongi viimasel ajal villand juba,
kui tuleb siis midagi väiksemat varuratta koopasse et pagass ise püsiks tühi ja ilus koguaeg.
ja egas esimesed vead hakkavad tulema,
esiteks midagi tundub esisillas olevat, rool vähe paremale poole viltu ja harva ka koliseb, rattad ristikeerates tagurdamise ajal käib mingi jõnks läbi nagu üks ratastest oleks oma trajektorist väljas, ehk oletan kas rooli vardas vöi kuskil seal see kala, loodan et täna/homme saab töstuki otsa.
teiseks, kolm sellist ägedat veakoodi viskab alati ette kui paarkümmend meetrit sõidan vöi kohe kiiresti hakkan liikuma, ehk ABS defective - visit workshop, ESP defective - visit workshop, ja Service brake - visit workshop,
alguses tuli peale pikka kiirendust ja kadus pikaks ajaks ära, siis hakkas tulema alla 10km sõidu peale, ja nüüd siis 10-20meetri peale, targemad teavad öelda mida vaadata, kindlasti STAR külge lüüa, lugesin ka et jalapiduril olev tulede lüliti, rooliasendi andur, absandurid, ja halvemal juhul ESB plokk,
ise kahtlustan natuke rooliasendi andurit, kuna isendil on kurvituled siis need vahepeal ei keera ja ka paarkorda kus valel ajal vötavad keeramisel ajal oma null asendi tagasi.
kolmas ei ole enam mingi uus viga, vaid vanaviga käigukastiga,
ja selleks otsustasin ette võtta mölemad sonnaxi komplektid, mis on kergesti vahetatavad, üks on turbiini luksustile, ja teised on käiguvahetustele, ehk vastavalt TCC valve and sleeve kit ja overlap control kit,
ka sai saksast tellitud uus juhtplaat(contuctor plate) koos pistikuga,
kuna on tseki alusel hõbenooles umbes 2-2.5a tagasi vahetatud turbiinilukusti solenoid siis usun et selles pole viga, vast ikka kestavad kauem need solenoidid kui 2 a.
peale nende vahetust saan teada.
muus mõttes olen väga rahul autoga, sportvedrustus 19 tolliste velgedega on ikka väga mugav eriti nii madalate rehvidega,
vennal A4 b8 ja tal s-line vedrustus ja väiksem velg, kõrgemad rehvid, see on nagu kiviköva võrreldes minu mersuga, aga eks neid ei olegi mõtet väga vörrelda.
tekib peas aind mõte et kui mugav comfort vedrstus siis on kui avantgarde juba isegi munakiviteel üpriski vaikne ja tasane isiklikult minujaoks.
mis vahe on muidu service A, B ja C -l, üritasin netist otsida aga seal rääkidakse aind Ast ja Bst aga endal 1700km pärast service C tulemas?
olen siis nüüdseks autoga üle 8200km sõita suutnud,kompuutri järgi keskmine kulu 7,5l/100km, tundub et 124-ga ikka küttekulu vahe nii suur et kilomeetreid tuleb palju kergemalt ja palju mugavam ka,
puudust tunnen USB-st et saaks mälukaartilt muusikat kuulata, plaatite kirjutamine üpriski tüütu kui vahepeal aind 1 uus laul tuleb ja AUX ei ole minu teema,
harman/kardoni orig. subbakas lööb ka piisavalt hästi et pole vajadust suurt kohmakat 12-15 tollise elemendiga kasti pagassi visata, madalat on liiga vähe aga eks kõva bass mis neerud lahti väristab.. sellest ongi viimasel ajal villand juba,
kui tuleb siis midagi väiksemat varuratta koopasse et pagass ise püsiks tühi ja ilus koguaeg.
ja egas esimesed vead hakkavad tulema,
esiteks midagi tundub esisillas olevat, rool vähe paremale poole viltu ja harva ka koliseb, rattad ristikeerates tagurdamise ajal käib mingi jõnks läbi nagu üks ratastest oleks oma trajektorist väljas, ehk oletan kas rooli vardas vöi kuskil seal see kala, loodan et täna/homme saab töstuki otsa.
teiseks, kolm sellist ägedat veakoodi viskab alati ette kui paarkümmend meetrit sõidan vöi kohe kiiresti hakkan liikuma, ehk ABS defective - visit workshop, ESP defective - visit workshop, ja Service brake - visit workshop,
alguses tuli peale pikka kiirendust ja kadus pikaks ajaks ära, siis hakkas tulema alla 10km sõidu peale, ja nüüd siis 10-20meetri peale, targemad teavad öelda mida vaadata, kindlasti STAR külge lüüa, lugesin ka et jalapiduril olev tulede lüliti, rooliasendi andur, absandurid, ja halvemal juhul ESB plokk,
ise kahtlustan natuke rooliasendi andurit, kuna isendil on kurvituled siis need vahepeal ei keera ja ka paarkorda kus valel ajal vötavad keeramisel ajal oma null asendi tagasi.
kolmas ei ole enam mingi uus viga, vaid vanaviga käigukastiga,
ja selleks otsustasin ette võtta mölemad sonnaxi komplektid, mis on kergesti vahetatavad, üks on turbiini luksustile, ja teised on käiguvahetustele, ehk vastavalt TCC valve and sleeve kit ja overlap control kit,
ka sai saksast tellitud uus juhtplaat(contuctor plate) koos pistikuga,
kuna on tseki alusel hõbenooles umbes 2-2.5a tagasi vahetatud turbiinilukusti solenoid siis usun et selles pole viga, vast ikka kestavad kauem need solenoidid kui 2 a.
peale nende vahetust saan teada.
muus mõttes olen väga rahul autoga, sportvedrustus 19 tolliste velgedega on ikka väga mugav eriti nii madalate rehvidega,
vennal A4 b8 ja tal s-line vedrustus ja väiksem velg, kõrgemad rehvid, see on nagu kiviköva võrreldes minu mersuga, aga eks neid ei olegi mõtet väga vörrelda.
tekib peas aind mõte et kui mugav comfort vedrstus siis on kui avantgarde juba isegi munakiviteel üpriski vaikne ja tasane isiklikult minujaoks.
mis vahe on muidu service A, B ja C -l, üritasin netist otsida aga seal rääkidakse aind Ast ja Bst aga endal 1700km pärast service C tulemas?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.