06-09-2017, 01:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2017, 01:35 PM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
(26-08-2017, 03:32 PM)Stabilo Kirjutas:(26-08-2017, 02:05 PM)siim_sipsaka Kirjutas: Suvi on hobiautodele sõitmiseks ja talv tavaliselt ehitamiseks. Vahepeal on ka natuke sõidetud. Vihmaste ilmadega on ka nokitsetud..Sorry OT pärast aga mul peaks olema antud isendile (230e 100kw) pärispalju kapotialust manti alles. Nimelt sai aasta alguses ühelt samasuguselt isendilt kottis mootor välja vahetatud. plokk läks metalli aga kõik mis mootori küljes läks riiulisse. Lisaks korralik atm kast.
Tänan info eest. Võtan ühendust. Järsku leiab kasulikku tõesti.
Muidu väga mõnus lugemine !
(28-08-2017, 06:30 PM)Lepz Kirjutas: Piltide pealt tundub ikka väga sile pill ja roostet ei leiagi.
Sooviks küsida veel, et kui pikad rattapoldid taga nende velgedega on?
Mõõtsin ära. Keeret on 30mm. Polti kogupikkuses 53mm
![[Pilt: IMG_20170905_205858.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/09/IMG_20170905_205858.jpg)
Piduri peasilinder va sindrinahk

Kui pidureid vahetasin sai pidurite peasilindrisse uus remontkomplekt sisse pandud. 3 kuud hiljem hakkas aga too lekkima. Rõõm oli näha et 35 aastat tagasi mõeldi sellise asja peale nagu piduri/siduri reservuaari taseme andurid. Nii siis ta tilkus ja lõpuks juba päris kõvasti.
Esimene küsimine oli Keilas asuv Fixus. Kahjuks andis see konkreetne pood väga resoluutse vastuse . W123-e ei ole meil andmebaasis üldse sees enam. Kõik algab 124-st


Nõnda oli "kuiv" ka Motoneti ladu, kes peasilindri tellimise ajaks isegi kuni 2kuud pakkus. Lahenduse andis Alvadi. 62Eur ja järgmise päeva lõunaks oli kohal.
Silindri vahetamine oli üpris kerge, kuna kõik jupid (niplid ja torud) olid juba lahti käinud. Reservuaar tuli lihtsalt küljest ära sikutada. Mäletan et esimesel korral tundus see suht võimatu (kui tihendid olid seismisest kõvad). Hea, et siis ikka terveks jäi.
![[Pilt: IMG_20170905_200806.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/09/IMG_20170905_200806.jpg)
![[Pilt: IMG_20170905_201934.jpg]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/09/IMG_20170905_201934.jpg)
Natuke õhutamist ja pedaal oli nagu uus.
Kui nüüd leiaks kuskilt ka roolikarbi, mis ei lekiks, võiks lugeda auto täitsa lekkevabaks

