10-08-2017, 01:25 PM
see oli järgmine mõte, elektroonikas ma väga tugev ei ole kahjuks, varda liigutamise mehhanismi suure hammasratta all, oli kolm erinevat sõõri metallradasid ja vastavad klemmid siis, mis releest tulevatele juhtmetele signaali annavad niiet see osa oli vähemalt loogiline et kuidas see lülitus peaks toimima.
kui oleks analoogsega paralleelselt võrrelda siis ilmselt leiaks kiiremini vea üles.
suri ära kahjuks teadmata hetkel, auto seisis puhkuse ajal terve nädala järjest ennem seda toimis kõik kenasti, vihmaseid ilmasid suht palju ja kasutan keskmist peeglit väga aktiivselt ning üldiselt eelistan kui autol küljes olevad vidinad siiski teevad seda milleks nad ette nähtud on
kui oleks analoogsega paralleelselt võrrelda siis ilmselt leiaks kiiremini vea üles.
suri ära kahjuks teadmata hetkel, auto seisis puhkuse ajal terve nädala järjest ennem seda toimis kõik kenasti, vihmaseid ilmasid suht palju ja kasutan keskmist peeglit väga aktiivselt ning üldiselt eelistan kui autol küljes olevad vidinad siiski teevad seda milleks nad ette nähtud on