06-08-2017, 07:47 PM
Tere
Vahepeal on ühtteist toimunud. Buss on enam vähem kokku saanud, tõestuseks paar testivideot https://www.youtube.com/watch?v=CgfE6X7MvZQ
ja https://www.youtube.com/watch?v=OKj26-LvX6s
Test möödus edukalt, kõik töötas korralikult. Kõige suurem mure oli juhi istumisasend. Mootori kate on nüüd ju palju suurem ja pedaalid nihkusid
vasakule. Rooli ei saanud ka päris nii kui tahtsin. ML-il on iste ja rool ca poolmeetrit tagapool. Tuli lisada kardaan.
Erinevate katsete tulemusel sai siiski juhikoha ergonoomika suht talutavaks.
Sõita oli päris mõnus. Kuna klaase ei olnud siis aprilli ilmaga lõppkiirust proovida ei saanud, 60 oli maksimum, silmad hakkasid vett jooksma.
Prillid oleksid imet teinud, aga kus sa siis kõike ette näha oskad. Vähemalt selle kiirusega käitus buss kenasti.
Paar maastikukatset sai ka teha. Aeglustiga on jube hea treila peale ronida.
Lisan mõned pildid ka ehitamisest.
Pilte on muidugi palju rohkem, aga kesse viitsib neid roostes rondi pilte ikka vaadata.
Kahjuks ei ole peale seda testi aprillis bussile midagi teinud.
Loodan siiski, et kunagi hakkab see buss ka tänaval sõitma.
Kui vaim peale tuleb kirjutan pikemalt praegu aga lõpetan.
Aavs
Vahepeal on ühtteist toimunud. Buss on enam vähem kokku saanud, tõestuseks paar testivideot https://www.youtube.com/watch?v=CgfE6X7MvZQ
ja https://www.youtube.com/watch?v=OKj26-LvX6s
Test möödus edukalt, kõik töötas korralikult. Kõige suurem mure oli juhi istumisasend. Mootori kate on nüüd ju palju suurem ja pedaalid nihkusid
vasakule. Rooli ei saanud ka päris nii kui tahtsin. ML-il on iste ja rool ca poolmeetrit tagapool. Tuli lisada kardaan.
Erinevate katsete tulemusel sai siiski juhikoha ergonoomika suht talutavaks.
Sõita oli päris mõnus. Kuna klaase ei olnud siis aprilli ilmaga lõppkiirust proovida ei saanud, 60 oli maksimum, silmad hakkasid vett jooksma.
Prillid oleksid imet teinud, aga kus sa siis kõike ette näha oskad. Vähemalt selle kiirusega käitus buss kenasti.
Paar maastikukatset sai ka teha. Aeglustiga on jube hea treila peale ronida.
Lisan mõned pildid ka ehitamisest.
Pilte on muidugi palju rohkem, aga kesse viitsib neid roostes rondi pilte ikka vaadata.
Kahjuks ei ole peale seda testi aprillis bussile midagi teinud.
Loodan siiski, et kunagi hakkab see buss ka tänaval sõitma.
Kui vaim peale tuleb kirjutan pikemalt praegu aga lõpetan.
Aavs