27-07-2017, 09:44 PM
nonii, hetk mööda läinud, nyyd rohkem linnasöite olnud ja oskan rohkem tagasisidet anda oma olukordadest
nimelt
*köik 4 tagumist parkimis andurit sai vahetatud, hiinakad aga eks näha kaua töötavad, ees vasakult vahel viskab viiksuma isegi kui midagi pole ees, kunagi, äkki nendest neljast leidub möni töötav veel asendaks ees yhe vigase.
*arvuti sai kylge visatud, ei mäleta programmi, aga kokku leidis a.la yle 60 veakoodi, usun et enamus olid lihtsalt mällujäänud, näiteks SBC ,taga patjade/kompressori ja tyhja aku ajast.
sai tyhjendatud aga 2 kohast ei saanud tyhjendada, nimelt mootorit(kood 2632, charge pressure regulation) ja parkimisabi, jäid, teised kustusid,
ainuke kus polnud yhtegi veakoodi olid airbägid,
anyhow, väike söit ja uuesti arvuti kylge, ESP viskab "Temporarly" koode köikide rataste speed sensorite kohta midagi oli veel aga ei mäleta, eks nädalavahetusel viskan uuesti vaatan mis huvitavat leidub, kuigi oletan et köik ytlevad sellepeale STAR siiski see mis näitaks köige täpsemalt.
*esiots tundub kuidagi liiga körge vörreldes taga otsaga, ja teisete AVANTGARDE 211 mis tuttavatel, yks tegi NÖ märkuse lausa et körge eest, peaks originaalis vähemalt 1cm vöi isegi 1.5-2cm madalam olema, nii vähemalt öeldi mulle, ise ei väida midagi, aga välimuse kohapealt sobiks kyll rohkem kui 1cm esiotsa allapoole saaks
*niisiis, käigukast, linnas söites rohkem möikama hakanud milles viga, esmalt tundus mullegi et 1-2 käigu vahetusel kala sees, aga mulle tundub et käiguvahetused korras, usun et milleski muus viga,
kuna alguses jagasin ära et kast teeb nii :C programm ehk start teisega, kohalt sujuvalt minnes, pöörded töusevad u1500-1600 vahemikku ja kui auto piisavalt liikunud siis köib jönks läbi ja pöörded langevad u1100 peale, sama teeb ka vahel nii kui ristmikule söites hoogu maha vötta, teed oma keeramise ära ja annad uuesti kaasi , sama asi aga väiksema viivitusega ehk pöörded töusevad aind korraks, enamjaolt kylmamootoriga, aga on ka kordasid kui teeb soojamootoriga nii
korra tegin ka nii et kohapealt seistes kiirendasin, mootor muidugi soe juba, pöörded töusid 3000ni, aga minekut nagu ei olnud, ja siis selle kiirenduse ajal käis jönks läbi ja NÖ tömme tuli kohe tagasi, samas rohkem ei ole nii juhtunud.
hoian kasti S peal, siis stardib esimesega ja saab siis vajaliku kiiruse kiiremini kas lukustamaks turbiini vöi mis seal viga vöib olla, teine vöimalus ongi kogapealt minnes tsipa rohkem kaasi anda ja toimib asi sujuvamalt, seda kytusekulu arvelt.
plaan see must plastik plaat ära vahetada ja alustan äkki turbiini lukustuse solenoidiga ? kuidas muidu NÖ remanufactured vöi taastatud OEM solenoidid oleks? liiga riskante vöi mötetu? pigem uued OEM? hiina omasid saab täitsa uusi 60 dollariga aga usun et kestavad ka samakaua hinnasuhtes.
loodan siis et arusaadavalt kirjas köik.
eks targemad kommivad omapoolseid soovitusi jne jne jne
nimelt
*köik 4 tagumist parkimis andurit sai vahetatud, hiinakad aga eks näha kaua töötavad, ees vasakult vahel viskab viiksuma isegi kui midagi pole ees, kunagi, äkki nendest neljast leidub möni töötav veel asendaks ees yhe vigase.
*arvuti sai kylge visatud, ei mäleta programmi, aga kokku leidis a.la yle 60 veakoodi, usun et enamus olid lihtsalt mällujäänud, näiteks SBC ,taga patjade/kompressori ja tyhja aku ajast.
sai tyhjendatud aga 2 kohast ei saanud tyhjendada, nimelt mootorit(kood 2632, charge pressure regulation) ja parkimisabi, jäid, teised kustusid,
ainuke kus polnud yhtegi veakoodi olid airbägid,
anyhow, väike söit ja uuesti arvuti kylge, ESP viskab "Temporarly" koode köikide rataste speed sensorite kohta midagi oli veel aga ei mäleta, eks nädalavahetusel viskan uuesti vaatan mis huvitavat leidub, kuigi oletan et köik ytlevad sellepeale STAR siiski see mis näitaks köige täpsemalt.
*esiots tundub kuidagi liiga körge vörreldes taga otsaga, ja teisete AVANTGARDE 211 mis tuttavatel, yks tegi NÖ märkuse lausa et körge eest, peaks originaalis vähemalt 1cm vöi isegi 1.5-2cm madalam olema, nii vähemalt öeldi mulle, ise ei väida midagi, aga välimuse kohapealt sobiks kyll rohkem kui 1cm esiotsa allapoole saaks
*niisiis, käigukast, linnas söites rohkem möikama hakanud milles viga, esmalt tundus mullegi et 1-2 käigu vahetusel kala sees, aga mulle tundub et käiguvahetused korras, usun et milleski muus viga,
kuna alguses jagasin ära et kast teeb nii :C programm ehk start teisega, kohalt sujuvalt minnes, pöörded töusevad u1500-1600 vahemikku ja kui auto piisavalt liikunud siis köib jönks läbi ja pöörded langevad u1100 peale, sama teeb ka vahel nii kui ristmikule söites hoogu maha vötta, teed oma keeramise ära ja annad uuesti kaasi , sama asi aga väiksema viivitusega ehk pöörded töusevad aind korraks, enamjaolt kylmamootoriga, aga on ka kordasid kui teeb soojamootoriga nii
korra tegin ka nii et kohapealt seistes kiirendasin, mootor muidugi soe juba, pöörded töusid 3000ni, aga minekut nagu ei olnud, ja siis selle kiirenduse ajal käis jönks läbi ja NÖ tömme tuli kohe tagasi, samas rohkem ei ole nii juhtunud.
hoian kasti S peal, siis stardib esimesega ja saab siis vajaliku kiiruse kiiremini kas lukustamaks turbiini vöi mis seal viga vöib olla, teine vöimalus ongi kogapealt minnes tsipa rohkem kaasi anda ja toimib asi sujuvamalt, seda kytusekulu arvelt.
plaan see must plastik plaat ära vahetada ja alustan äkki turbiini lukustuse solenoidiga ? kuidas muidu NÖ remanufactured vöi taastatud OEM solenoidid oleks? liiga riskante vöi mötetu? pigem uued OEM? hiina omasid saab täitsa uusi 60 dollariga aga usun et kestavad ka samakaua hinnasuhtes.
loodan siis et arusaadavalt kirjas köik.
eks targemad kommivad omapoolseid soovitusi jne jne jne
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.