18-07-2017, 12:17 AM
(17-07-2017, 12:41 PM)Filjar Kirjutas:(17-07-2017, 11:14 AM)Marksus Kirjutas: Ma vahetasin just nädalavahetusel enda kastis ühe solenoidi. Kui tõstukile või kanalile ligipääs olemas, siis kahe mehega teeb päris ruttu töö ära. Üksi saab ka, aga juhtplokk on päris raske ja hoida ning polte keerata samal ajal on natuke tülikas.
MBShop pakub solenoide ka.
Mul oli rahalist kulu 85€, sellest 35€ oli 5L õli.
Terv. Kas sul aitas ka? Mul läks igastahes peale turbiini lukustava solenoidi vahetust asi kõvasti paremaks. Eelnevalt olin muidugi vahetanud ka selle plastikust juhtploki ka ära. Hüdroplokis peaks tegelikult vahetama ka miskid sellised düüsid vms. Sonnax pakub overlap valve sleeve kit + tcc damper valve paranduskomplekti. Need jubinad seal hüdopokis ajapikku kuluvad ja käigukast hakkab trikitama. Minu kast näiteks harva libistab käiku. VÄGA harva kohal olleks kui panna käik d või r peale, siis käigu valimine toimub paukuva viivitusega. Btw. panin tähele veel seda, et peale õige profiiliga rehvide kasutamist läks käikude vahetus samuti sujuvamaks(245/45/17). Kui ma hüdroplokis need jubinad ära vahetan, siis võin muljeid jagada.
Tervist jah. Mul justkui on paranenud kasti töö. Vahetasin samuti turbiini solenoidi.
Kohal R või D peale pannes teeb mul ka mõnikord löögi, kuid olen alati süüdistanud seda et auto on kerge kallaku peal seisnud.
Minu puhul esimene automaatkast, seega pole võrdlust milline on heas korras kast ja milline halvas. Talvel oli turbiinilukustust väga kõvasti tunda ja alles siis sain aru et miski vajab remonti.