10-07-2017, 01:13 PM
Kaup käes ja jupid leidsid mootori juures oma koha. Võrreldes lõdvikuid siis vana oli igast otsast välja veninud.
Siit aga põhitegelase juurde, mis kõige rohkem ootusärevust tekitas. Kas uus gaasi hoovastiku liugur/rullik ja selle pesa annavad pika tühikäiguga gaasipedaalile jäikust juurde ja trossel hakkab 100% avanema?
Kõik jupid istusid korrektselt oma kohale. Võrdluseks pildil on näha, et ühest otsast on rulliku kanal originaalis kandiline, mis annab võimaluse tühikäigul trosselit suurema jõuga kinni lükata. Vanal oli ots juba kumeraks kulunud ja isegi tühikäigul võis trossel kohati liiga lõtv olla. Sealt tekkis lootus, et tühikäigupöörded saab madalamaks. Kahjuks jäi see ikkagi lootuseks, mitte reaalsuseks. Kuskilt on vaja neid pöördeid ikkagi maha keerata.
Rullikute läbimõõdu mõõtsin ära ja need on täpselt samad - 10mm. Kõik uuesti koos on tulemus endine. Gaasipedaalil on pool käiku tühja (väljaarvatud, et sellel ajal lülitatakse tühikäigu lülitit). Ilmselt peapki asi siis nii olema. Proovin trosseli avanemist timmida. Tühimikust gaasipedaalil aga minu nägemist mööda lahti ei saa.
Võrdluseks vaatasin seda sama mootorit ühe 124 mercedese peal, kus on küll trossiga gaas. Sealgi on sarnane tühimik, kuid tunduvalt väiksem.
Vähemalt on kindel tunne, et küljes on uued asjad, mis peaksid nüüd aastaid kestma.
Siit aga põhitegelase juurde, mis kõige rohkem ootusärevust tekitas. Kas uus gaasi hoovastiku liugur/rullik ja selle pesa annavad pika tühikäiguga gaasipedaalile jäikust juurde ja trossel hakkab 100% avanema?
Kõik jupid istusid korrektselt oma kohale. Võrdluseks pildil on näha, et ühest otsast on rulliku kanal originaalis kandiline, mis annab võimaluse tühikäigul trosselit suurema jõuga kinni lükata. Vanal oli ots juba kumeraks kulunud ja isegi tühikäigul võis trossel kohati liiga lõtv olla. Sealt tekkis lootus, et tühikäigupöörded saab madalamaks. Kahjuks jäi see ikkagi lootuseks, mitte reaalsuseks. Kuskilt on vaja neid pöördeid ikkagi maha keerata.
Rullikute läbimõõdu mõõtsin ära ja need on täpselt samad - 10mm. Kõik uuesti koos on tulemus endine. Gaasipedaalil on pool käiku tühja (väljaarvatud, et sellel ajal lülitatakse tühikäigu lülitit). Ilmselt peapki asi siis nii olema. Proovin trosseli avanemist timmida. Tühimikust gaasipedaalil aga minu nägemist mööda lahti ei saa.
Võrdluseks vaatasin seda sama mootorit ühe 124 mercedese peal, kus on küll trossiga gaas. Sealgi on sarnane tühimik, kuid tunduvalt väiksem.
Vähemalt on kindel tunne, et küljes on uued asjad, mis peaksid nüüd aastaid kestma.