01-07-2017, 10:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2017, 11:38 AM ja muutjaks oli canyondrift.)
Hea et käima said - nagu öeldud, siis "pritsega" ise väga midagi ei juhtu...
Hoovastik paistab sul lihtsalt kulunud olema, videost on ka näha, et ava, midamööda peaks üks hoovastiku osa liikuma on nii kulunud et sul kulubki pool pedaalist et seda ahelat liigutad, kuigi ka selle kulunud osa välja vahetamine ei paranda olukorda et drossel pole 100% lahti. Selle jaoks pead ikkagi kõik pulgad pikemalt käima saama. Kahtlusta kõiki kummist osi, mis gaasihoovastiku küljes. Nagu vist mainisin, siis 2.4D ja E230 hübriidhoovastikust leidsin kummosad, mis on nii surnud et ka mul kulus pool pedaalist lihtsalt kummosade pingutamiseks.
See vahe, kus tihvt peaks liikuma on kulunud ilmselt ka selle tõttu, et seal tihvti peal peaks olema valge, teflonist puks, mis libiseb mööda metalli. Kui see ära kaob, siis metall vastu metalli väga kaua vastu ei pea - diameeter väheneb ka selle läbi ja ongi 10% hoovastiku käigust kadunud.
Hoovastikku peaks saama reguleerida alates tulemüüri all olevast vardast, mis otse pedaali külge ühendub. Probleemne koht on ka tulemüüril olev puks, kus hoovastik sees pöörab. Regullida seda ikka saab, aga selle kolmhargi hoovastik on tõsine saksa inseneri kätetöö ja kõik on projekteeritud kõige sujuvamaks gaasi andmiseks üldse.
Hoovastik paistab sul lihtsalt kulunud olema, videost on ka näha, et ava, midamööda peaks üks hoovastiku osa liikuma on nii kulunud et sul kulubki pool pedaalist et seda ahelat liigutad, kuigi ka selle kulunud osa välja vahetamine ei paranda olukorda et drossel pole 100% lahti. Selle jaoks pead ikkagi kõik pulgad pikemalt käima saama. Kahtlusta kõiki kummist osi, mis gaasihoovastiku küljes. Nagu vist mainisin, siis 2.4D ja E230 hübriidhoovastikust leidsin kummosad, mis on nii surnud et ka mul kulus pool pedaalist lihtsalt kummosade pingutamiseks.
See vahe, kus tihvt peaks liikuma on kulunud ilmselt ka selle tõttu, et seal tihvti peal peaks olema valge, teflonist puks, mis libiseb mööda metalli. Kui see ära kaob, siis metall vastu metalli väga kaua vastu ei pea - diameeter väheneb ka selle läbi ja ongi 10% hoovastiku käigust kadunud.
Hoovastikku peaks saama reguleerida alates tulemüüri all olevast vardast, mis otse pedaali külge ühendub. Probleemne koht on ka tulemüüril olev puks, kus hoovastik sees pöörab. Regullida seda ikka saab, aga selle kolmhargi hoovastik on tõsine saksa inseneri kätetöö ja kõik on projekteeritud kõige sujuvamaks gaasi andmiseks üldse.