28-06-2017, 01:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2017, 01:46 PM ja muutjaks oli stihl.)
(27-06-2017, 10:13 AM)siim_sipsaka Kirjutas: Võtsin ühe silindri kütusetoru lahti. Kütust pe nagu ei tulnudki. Kõige viimasena sai proovitud ka pihusti maha võtmist. Torud külge ja pritsib alguses paar niret ning siis lõppeb. Nüüd on ilmselt asi selge. Pritsepea on umbes / vigane.
Ma kahtlen, kas sellega asi selge on. Vana K-Jeti elustamine on paras peavalu ja iga jupp, mis tal küljes on, loeb.
Eks kõigepealt väsivad ära kõik kummist asjad. Kui mõni voolikuke on katki, ei pruugi töötada jne.
(P.S. Palju siis kütuserõhk enne dosaatorit on?)
Ja et seda ise korda saada, peab palju enne uurima ja asjaga süvitsi tegelema.
Inglise keeles materjali leidub, pisut eesti keeleski, aga parimad on venkud,kes selle endale põhjalikult selgeks teinud on ning palju ka youtubesse üles riputanud. (siis, kui muu maailm veel K-jetiga sõitis, ju youtube ei olnud...)
Kusjuures 1982a masinale veel hiljuti sai Silberist täitsa mingeid voolikuid jne asju tellida. Ja ebays müüakse ka dosaatori remondikomplekte, mis näavad välja midagi taolist. (ise pole küll julenud vahetada, aga seda tehakse; enne kõik ultrahelipesud, jne asjad. Teine asi on see, et kas ta nii totaalselt ikka umbe läheb, et ÜLDSE midagi läbi ei tule?)
Aga jah, Sinu auto puhul alutstaks kütterõhust.
Seda saab hädapärast ka 6€-se manomeetri + sobiva kolmikuga mõõta.
Ja seal pole ainult üks rõhk, mida mõõta saab...
.