27-06-2017, 10:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2017, 10:30 AM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
(25-06-2017, 11:46 AM)tomm49 Kirjutas: Kas ma ei pannud tähele või pole kirjas, huvitab mis mõõdus uued rehvid alla said?
CONTINENTAL ECOCONTACT 5 185/70R14 88/T
(25-06-2017, 09:39 AM)canyondrift Kirjutas: Gaasihoovastik tuleb ära reguleerida või siis leida sinna uued vardad-puksid. Kõik vardad peaks olema lahti võetavad, paned õli vahele ja küll ta siis käimisega tervemaks läheb. Omal W123-l avastasin ka tükk aega hiljem, et tegelik jõu puudus seisneb puudulikus gaasihoovastiku käigus. Kummipuksid ja amort mis hoovastiku käimist peaks hõlbustama sõidumugavuse suhtes on oma aja ära elanud. Reguleerisin need küll viimasesse asendisse, aga gramm jääb siiski veel puudu.
Kriitilise pilguga kõik liited üle vaadata (reguleerimisvõimalust on päris palju) ja igale poole määret vahele, alates siis pedaalist endast mis on ka hoova peal lõpetades drosselklapiga.
Tänud info eest.
Kellel pakkuda, olen huvitatud uuest gaasihoovastikust. Järsku saab kahe komplekti peale kokku parema versiooni.
Lisaks gaasihoovastikule tundub, et piduriks on ka pritsepea
![Confused Confused](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/confused.gif)
Tegin väikese tiiru, kui järsku ei tahtnud auto hästi käivituda. Käima läks lõpuks siis kui gaasi peal hoidsin. Tühikäigul lonkas kuid pöördeid andes hakkas ikka tööle. Edasi iga kilomeetriga läks asi hullemaks. Tühikäigul suri kohe välja. Käis ainult täisgaasil.. Ehks siis süvenev tendents. Nüüd siis seisab garaazis uurimise all. Mõtlesin, et järsku paak pikast seismisest veel nii palju sodine, et peale 250km käimist on filter umbes. Kütusetoru lahti võttes tuli sealt ikkaparas lurts kütust. Seega see kahtlus langes välja.
Edasi tuli minna siis torusid pidi silindritele aina lähemale. Pritsepea ja kütusetoru vahel olev filter oli mingeid tükke täis. Sai puhastatud. Ikka ei - käib ainult täisgaasil.
Võtsin ühe silindri kütusetoru lahti. Kütust pe nagu ei tulnudki. Kõige viimasena sai proovitud ka pihusti maha võtmist. Torud külge ja pritsib alguses paar niret ning siis lõppeb. Nüüd on ilmselt asi selge. Pritsepea on umbes / vigane.
Mis teha? Kas on mõtet lahti kiskuda ja seda puhastada (järsku kellelgi on kogemusi puhastamisel / remontimisel) või järsku keegi pakub kasutatud versiooni, millel veel eluvaim sees. Piltidelt on näha, millisega tegu.
![[Pilt: IMG_20170622_210212.png]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/06/IMG_20170622_210212.png)
![[Pilt: IMG_20170622_224052.png]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/06/IMG_20170622_224052.png)
![[Pilt: IMG_20170622_232149.png]](https://valgemercedes.ee/wp-content/uploads/2017/06/IMG_20170622_232149.png)