25-06-2017, 09:39 AM
Gaasihoovastik tuleb ära reguleerida või siis leida sinna uued vardad-puksid. Kõik vardad peaks olema lahti võetavad, paned õli vahele ja küll ta siis käimisega tervemaks läheb. Omal W123-l avastasin ka tükk aega hiljem, et tegelik jõu puudus seisneb puudulikus gaasihoovastiku käigus. Kummipuksid ja amort mis hoovastiku käimist peaks hõlbustama sõidumugavuse suhtes on oma aja ära elanud. Reguleerisin need küll viimasesse asendisse, aga gramm jääb siiski veel puudu.
Kriitilise pilguga kõik liited üle vaadata (reguleerimisvõimalust on päris palju) ja igale poole määret vahele, alates siis pedaalist endast mis on ka hoova peal lõpetades drosselklapiga.
Kriitilise pilguga kõik liited üle vaadata (reguleerimisvõimalust on päris palju) ja igale poole määret vahele, alates siis pedaalist endast mis on ka hoova peal lõpetades drosselklapiga.