16-06-2017, 03:45 PM
Mõtlesin ka enda auto teema avada. Tegelen järgneva mudeli hobi korras taastamisega ja tõenäoliselt on sellele autole veel palju arengut ette näha. Hea oleks see kõik kirja panna.
Masinaks 1982 aasta Mercedes w123 2,3L bensiin. Auto tuli Tallinna Tõrvast, kus oli ta viimased 17 aastat garaazis seisnud. Takso pole ta olnud. Oli siiani ühe perekonna käsutuses, kes Saksamaalt selle Eesti sugulastele kingiks saatsid. Läbisõitu on eale kohasel 305000 ja selle üle usutlemiseks pole mõtet pikemalt peatuda.
Kuna 17 aastat seismist on autole päris ränk siis nüüd sai näha, kui ränk see tegelikult on. Sisu hallitanud, kuid väga hästi säilinud. Kulumisjälgi pole - pool nahk sisu. Pindmist roostet leidub, kuid läbivat roostet pole. Paar kohta vast leiab - esimese lanseka kinnitus ja ühe tagumise koopa alt. Väikese kõksu on teinud, mis selgus hiljem.
Eesmärk on ta selleks suveks mehaaniliselt korda ajada ja suvel hobisõitu teha. Talvel läheb aga kere keevitamisse ja ülevärvimisse. Mida aga juba tehtud on - seda veel kirjutan.
Kui ta treileriga koju tõin oli väljanägemine trööstitu (mai kuus 2017). Pidurid olid kinni, sidur oli kinni, kütusepump ära võetud, veljed kõvasti kahjustatud, rehvid igaüks 17 aastatagusest eri sordist (üks isegi Made in Estonia), sisu hallitanud, aku puud nagu ikka jne.. Õnneks polnud autol aga ühtegi "tehtud aretust". Kere on nii palju origniaal et pole eelnevalt keevitatud. Jupid olid kõik küljes (peal tagumise märgi).
Kindlasti hakkab esimene kripeldus hinges käima, et paneks ikka käima. Aga eks see oli ka esimene vajalik asi. Kas üldse mootorist asja saab. Sealt algas kogu töö..
Masinaks 1982 aasta Mercedes w123 2,3L bensiin. Auto tuli Tallinna Tõrvast, kus oli ta viimased 17 aastat garaazis seisnud. Takso pole ta olnud. Oli siiani ühe perekonna käsutuses, kes Saksamaalt selle Eesti sugulastele kingiks saatsid. Läbisõitu on eale kohasel 305000 ja selle üle usutlemiseks pole mõtet pikemalt peatuda.
Kuna 17 aastat seismist on autole päris ränk siis nüüd sai näha, kui ränk see tegelikult on. Sisu hallitanud, kuid väga hästi säilinud. Kulumisjälgi pole - pool nahk sisu. Pindmist roostet leidub, kuid läbivat roostet pole. Paar kohta vast leiab - esimese lanseka kinnitus ja ühe tagumise koopa alt. Väikese kõksu on teinud, mis selgus hiljem.
Eesmärk on ta selleks suveks mehaaniliselt korda ajada ja suvel hobisõitu teha. Talvel läheb aga kere keevitamisse ja ülevärvimisse. Mida aga juba tehtud on - seda veel kirjutan.
Kui ta treileriga koju tõin oli väljanägemine trööstitu (mai kuus 2017). Pidurid olid kinni, sidur oli kinni, kütusepump ära võetud, veljed kõvasti kahjustatud, rehvid igaüks 17 aastatagusest eri sordist (üks isegi Made in Estonia), sisu hallitanud, aku puud nagu ikka jne.. Õnneks polnud autol aga ühtegi "tehtud aretust". Kere on nii palju origniaal et pole eelnevalt keevitatud. Jupid olid kõik küljes (peal tagumise märgi).
Kindlasti hakkab esimene kripeldus hinges käima, et paneks ikka käima. Aga eks see oli ka esimene vajalik asi. Kas üldse mootorist asja saab. Sealt algas kogu töö..