06-06-2017, 08:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2017, 08:39 AM ja muutjaks oli canyondrift.)
Tegin ka kunagi sama asja ühe kaasfoorumlase autole, liblikad likvideerisime suvaliste M12 poltidega mis enamvähem parajas pikkuses olid, ava keermestamine oli muidugi veidi kehva. Lõpuks läksid poldid sisse moment liimiga.
Pesime kollektorit survepesuriga, pimedas küll, aga sai hulka parem kui enne. Ma ise paneks mingit pleksi või sarnast kollektorile ette, valaks naftat silmini täis ja laseks seista tükk aega. Tegelikult on see must ollus seal ju õli ja tahma segu. Intercooler sai ka samal ajal pesu ja ega sealtki paremat pilti ei leidnud - musta möksi ikka omajagu.
EGR-i võiks ka siis samal ajal ära likvideerida, eks see enamik tahma sinna kollektorisse ajabki, õli tuleb kustiganes, kas veidi lekkivast turbost - klapisäärtest või midagi sarnast.
Aju kallale vist peaks nii või naa minema kui labad lahti ühendad - väike chip ei teeks paha, saaks kõigest korraga lahti.
Ei mäletagi, et kas 320CDI-l on ka sisselase värdpoltidega kinni? 300TD on küll mingi torx ja mõõtmiste järgi M7X1 keermega plokis. Kunagi mõtlesin, et teen omal elu kergemaks ja järgmisel korral kollektori eemaldamisel asendan torx peaga poldid kuuskantide vastu. Poes igatahes selliseid asju ei leidnud, ainult väliskuuskanti - see jälle ei mahu igasse uurdesse ära. Kergem variant oleks olnud plokikaanes M8 peale üle minna, aga selle jaoks peab endale umbava keermepulga sebima.
Pesime kollektorit survepesuriga, pimedas küll, aga sai hulka parem kui enne. Ma ise paneks mingit pleksi või sarnast kollektorile ette, valaks naftat silmini täis ja laseks seista tükk aega. Tegelikult on see must ollus seal ju õli ja tahma segu. Intercooler sai ka samal ajal pesu ja ega sealtki paremat pilti ei leidnud - musta möksi ikka omajagu.
EGR-i võiks ka siis samal ajal ära likvideerida, eks see enamik tahma sinna kollektorisse ajabki, õli tuleb kustiganes, kas veidi lekkivast turbost - klapisäärtest või midagi sarnast.
Aju kallale vist peaks nii või naa minema kui labad lahti ühendad - väike chip ei teeks paha, saaks kõigest korraga lahti.
Ei mäletagi, et kas 320CDI-l on ka sisselase värdpoltidega kinni? 300TD on küll mingi torx ja mõõtmiste järgi M7X1 keermega plokis. Kunagi mõtlesin, et teen omal elu kergemaks ja järgmisel korral kollektori eemaldamisel asendan torx peaga poldid kuuskantide vastu. Poes igatahes selliseid asju ei leidnud, ainult väliskuuskanti - see jälle ei mahu igasse uurdesse ära. Kergem variant oleks olnud plokikaanes M8 peale üle minna, aga selle jaoks peab endale umbava keermepulga sebima.