05-06-2017, 12:06 PM
Mitu kuud murevaba sõitu, nigut tirtsti. Voolik on endiselt kenasti paigas ja seda leket enam ei ole.
No muid on.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma täna kirjutada. Vaid pigem jagada oma frustratsiooni selle üle, et kui 123 remont kodustes oludes oli võimalik elementaarsete luksepariistadega ja 124 puhul sai hakkama mõne erivahendiga, siis punnsilmse peletise lahkamiseks läks eile käiku detaile viiest erinevast tööriistakomplektist
Ja ikkagi oleks pidanud olema veel kaks vahepealset pikendust ning ega kaks lisarannetki paremal käel paha oleks teinud.
Ma kujutasin elavalt ette, kuidas juhtmeköidist projekteerinud Hansu juurde astus kuivetunud Eberhardt finantsosakonnast ja pani talle käe õlale, jagades isalikku nõuannet: "poja, ära seekord siis juhtmeid nii paiguta, et neid tavainimene loogiliselt saaks käsitseda. Tee ikka nii, et ainult vastava väljaõppega ning erivahenditega varustatud MB serditud töökojas saaks sisselaskekollektori maha. Paneme näiteks starteri tõmberelee juhtme 4. ja 5. silindri kanalite vahelt läbi nii täpselt, et ühtegi liigset sentimeetrit ei kuluks. Ning siis venitame samast sukast aga ümber jahutusvedeliku alumise lõdviku ka pööreteanduri juhtme. Kägistusliblikate mootori juhtme paneme aga kindlasti just 1. ja 2. kanali vahelt, et ei oleks võimalik ilma rannet murdmata või MB ezpesiaaltööriistata number gaziljon.P seda pistikut eemaldada."
Vahepeal oli päris lootusetu tunne, kui kollektor oli käes, aga juhtmed veel kinni...
Aga maas ta on, kägistusliblikad on seal, kus on nende õige koht - prügikastis ja suurem sodi on lahti kaabitud.
2 purki EGR cleanerit, 3 pudeliharja ja 3 liitrit bensiini on kulunud, suurem osa vedelikust on ilmselt mu tunkedes...
No muid on.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma täna kirjutada. Vaid pigem jagada oma frustratsiooni selle üle, et kui 123 remont kodustes oludes oli võimalik elementaarsete luksepariistadega ja 124 puhul sai hakkama mõne erivahendiga, siis punnsilmse peletise lahkamiseks läks eile käiku detaile viiest erinevast tööriistakomplektist

Ma kujutasin elavalt ette, kuidas juhtmeköidist projekteerinud Hansu juurde astus kuivetunud Eberhardt finantsosakonnast ja pani talle käe õlale, jagades isalikku nõuannet: "poja, ära seekord siis juhtmeid nii paiguta, et neid tavainimene loogiliselt saaks käsitseda. Tee ikka nii, et ainult vastava väljaõppega ning erivahenditega varustatud MB serditud töökojas saaks sisselaskekollektori maha. Paneme näiteks starteri tõmberelee juhtme 4. ja 5. silindri kanalite vahelt läbi nii täpselt, et ühtegi liigset sentimeetrit ei kuluks. Ning siis venitame samast sukast aga ümber jahutusvedeliku alumise lõdviku ka pööreteanduri juhtme. Kägistusliblikate mootori juhtme paneme aga kindlasti just 1. ja 2. kanali vahelt, et ei oleks võimalik ilma rannet murdmata või MB ezpesiaaltööriistata number gaziljon.P seda pistikut eemaldada."
Vahepeal oli päris lootusetu tunne, kui kollektor oli käes, aga juhtmed veel kinni...
Aga maas ta on, kägistusliblikad on seal, kus on nende õige koht - prügikastis ja suurem sodi on lahti kaabitud.
2 purki EGR cleanerit, 3 pudeliharja ja 3 liitrit bensiini on kulunud, suurem osa vedelikust on ilmselt mu tunkedes...
