03-04-2017, 10:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2017, 10:33 AM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Vahepeal sai siin 20000km selle autoga täis. Hetkel siiani rahul temaga, kuigi pean ilmselt rehvid välja vahetama. Eelmise omaniku kombo ei istu mulle. Continental SportContact 3 ees ja taga Goodyeari Efficient Gripid. Dotid on värsked, aga Contid teevad veidikene liiga suurt lärmi. Pikemat otsa eriti märja asfaltiga häiriv sõita. Või on asi meie asfaltis, uuematel undavad, vanemal kattel sõita siis on heli rahuldav. Nagu aru olen saanud, siis üks miinuseid selle W212/S212 juures ongi maanteemüra, mida teevad rehvid. Tuulemüra pole kuulda. Nii et kunagi panen miskit vaiksema poolset siia alla. Uued Brembo klotsid sai ka taha valmis ostetud. Auto kätte sain siis Silber oli taha kõik uued asjad pannud ja ette klotsid, aga tagant hakkab klots vaikselt läbi saama.
Miski pärast kui DPFi auto põletab, siis viskab tagant klotsi kärsakat, kas õrnalt hoiab koormust taga mootorile nii või on miskit valesti? Kärsakas tekib ainult siis, kui DPFi põletus on aktiivne. Kärsakat tunneb, kui ratta juurde laskuda ja kodara vahelt nuusutada, muu lõhn see olla ei saa.. Kettad ilusad, sirged ja pole siniseks tõmmanud. Äkki keegi targem oskab öelda, kas see on normaalne või lähen Silberisse.
Miski pärast kui DPFi auto põletab, siis viskab tagant klotsi kärsakat, kas õrnalt hoiab koormust taga mootorile nii või on miskit valesti? Kärsakas tekib ainult siis, kui DPFi põletus on aktiivne. Kärsakat tunneb, kui ratta juurde laskuda ja kodara vahelt nuusutada, muu lõhn see olla ei saa.. Kettad ilusad, sirged ja pole siniseks tõmmanud. Äkki keegi targem oskab öelda, kas see on normaalne või lähen Silberisse.