11-03-2017, 03:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2017, 04:03 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
ma ei mäleta kas sellest probleemist ka rääkisin aga, asi on siis selline,
alguses tegi see aind yhekorra aasta peale blokikaane remonti, siis ei teinud jälle pea 1.5a ja nyyd viimased 1.5a teinud igakord kui piirajasse lasta
esimeses videos just näha ja kuulda hästi
niisiis, yritan seletada nii nagu oskan, peale pöörete andmist(maksimumi) hakkab ta tegema sellist asja nagu esimeses videos, (lihtsam vaadata videot kui lugeda minu seletust ) hullemal juhul mootor jääb seisma ja käima yritades panna uuesti teeb nii nagu teises videos,
(teisestvideost jutt) kohe käima ei lähe, aga kui oodata natuke, 20sek umbes, siis ta juba läheb ma arvan 3-4 pytiga käima, ja mingi hetk hakkab täitsa normaalselt tööle.
kuna tahokas ei tööta siis ei tea täpselt öelda mis pööretel aga umbes peale 5000(5450 on max)
lyhidalt, madalal ja alla siis selle 4500-5000 töötab ilusti, aga piirajasse lased siis hakkab nii tegema nagu esimeses videos pmts.
vast keegi oskab seletada
teises videos ka näha et mönel silindril kaob surve ära, pumpas väga ei usu et on viga sest kuidas pumba pärast silindrist surved ära saavad kaduda? parandage kui eksin
oletan et kaanes ehk klappides(hydrotöukur???) vöi kuskil viga et klapp(klapid) jääksid nagu kinni mingiks hetkeks
ise hetkel kyll möelnud et lykkaks om603 turboka pumba kylge ,saaks sellest isesäetust pumbast lahti, seadistamine ma arvan kallim kui uus pump, äkki töesti pumbas viga
samas ka uus blokikaas tulemas, uus selle pärast et sain odavalt ja saan samal ajal autoga söita kui blokikaas lihvimises/survestamises, hydrötöukurid vahetuses, ja ka pihustiotsad vahetuses.
loodan et sellega see asi piirdub,
saaks nyyd nendele kahele (pöörete ja sisu valgustuse) probleemile lahenduse oleks ma väga önnelik, vaevavad mu pead juba aastaaega.
vabandan ette ära juba jälle segase teksti poolepealt ega ma just eestikeeles/kirjanduses kirjandi kirjutamisega ka hea polnud kunagi
edit, unustasin ära et teine video pikem kui 10 sek, seal näha kogu möll selles videos peale seda kui seisma jääb, ja löpus hakkab lambist ilusti tööle. mainin ka ära et sooja mootriga tegi nii
ja mainin ka ära et suitseb nii kuis kole, hall/must segamini, öli ega jahutusvedelikku ei söö, segamini ka omavahel kumbki pole läinud
alguses tegi see aind yhekorra aasta peale blokikaane remonti, siis ei teinud jälle pea 1.5a ja nyyd viimased 1.5a teinud igakord kui piirajasse lasta
esimeses videos just näha ja kuulda hästi
niisiis, yritan seletada nii nagu oskan, peale pöörete andmist(maksimumi) hakkab ta tegema sellist asja nagu esimeses videos, (lihtsam vaadata videot kui lugeda minu seletust ) hullemal juhul mootor jääb seisma ja käima yritades panna uuesti teeb nii nagu teises videos,
(teisestvideost jutt) kohe käima ei lähe, aga kui oodata natuke, 20sek umbes, siis ta juba läheb ma arvan 3-4 pytiga käima, ja mingi hetk hakkab täitsa normaalselt tööle.
kuna tahokas ei tööta siis ei tea täpselt öelda mis pööretel aga umbes peale 5000(5450 on max)
lyhidalt, madalal ja alla siis selle 4500-5000 töötab ilusti, aga piirajasse lased siis hakkab nii tegema nagu esimeses videos pmts.
vast keegi oskab seletada
teises videos ka näha et mönel silindril kaob surve ära, pumpas väga ei usu et on viga sest kuidas pumba pärast silindrist surved ära saavad kaduda? parandage kui eksin
oletan et kaanes ehk klappides(hydrotöukur???) vöi kuskil viga et klapp(klapid) jääksid nagu kinni mingiks hetkeks
ise hetkel kyll möelnud et lykkaks om603 turboka pumba kylge ,saaks sellest isesäetust pumbast lahti, seadistamine ma arvan kallim kui uus pump, äkki töesti pumbas viga
samas ka uus blokikaas tulemas, uus selle pärast et sain odavalt ja saan samal ajal autoga söita kui blokikaas lihvimises/survestamises, hydrötöukurid vahetuses, ja ka pihustiotsad vahetuses.
loodan et sellega see asi piirdub,
saaks nyyd nendele kahele (pöörete ja sisu valgustuse) probleemile lahenduse oleks ma väga önnelik, vaevavad mu pead juba aastaaega.
vabandan ette ära juba jälle segase teksti poolepealt ega ma just eestikeeles/kirjanduses kirjandi kirjutamisega ka hea polnud kunagi
edit, unustasin ära et teine video pikem kui 10 sek, seal näha kogu möll selles videos peale seda kui seisma jääb, ja löpus hakkab lambist ilusti tööle. mainin ka ära et sooja mootriga tegi nii
ja mainin ka ära et suitseb nii kuis kole, hall/must segamini, öli ega jahutusvedelikku ei söö, segamini ka omavahel kumbki pole läinud
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.