30-01-2017, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2017, 09:58 AM ja muutjaks oli indumen.)
missioon lõpetatud:
vahetatud esisillas ülemised õõtsad, stabika otsa vardad.
tagasillas, remontkomplekt (8 kaigast kokku) + diffri korpuse puksid esimesed ja tagumised. kardaani kõik tugilaagrid ja muhvid jne mis vähegi kuluda võis.
töö käigus juhtus veel klaasipesuri pumba väljuv ots ära murduma see ka sai uus 10€ (kaasnevalt sellega tuli välja, et pesuaine lisapaagi vaheline ühendus oli umbes, nüüd kõik ok)
käigukasti tagumine simmer lekkis, vahetatud
mootoris sai üks lekkekoht jälle vähemaks. (eelmises postituses kirjas)
varuosadena tuli hinnaks 573€ ja koos töörahade ja sillastendiga oli lõpparve 850€
mõningased komplikatsioonid tekkisid et vale simmer oli algselt tellitud (õnneks oli laupäeval silberist võtta kohe) ja üks diffri korpuse polt tuli koos keermega välja. masin oli kolm päeva järjest tegemises hommikust õhtuni, selle kõige juures mõistlik tööraha ma leian. ise oleks vist kolm korda niikaua vaeva näinud. rääkimata, et pole kõiki õigeid tööriistu ka arvatavasti kodus.
omalt poolt sai kõrvaldatud kõrvalistuja tules leiduv vesi ja loodetavasti leitud ka põhjustaja, suunatule pesa "nagad" mis peaks kinni keeramisel tihendi ka kokku suruma olid pooled murdunud. vana tule pealt võetud terve tükk.
tulede pesurid said õigesti pesasse tagasi.
mõned seonduvad pildid
tagasild
vahetatud esisillas ülemised õõtsad, stabika otsa vardad.
tagasillas, remontkomplekt (8 kaigast kokku) + diffri korpuse puksid esimesed ja tagumised. kardaani kõik tugilaagrid ja muhvid jne mis vähegi kuluda võis.
töö käigus juhtus veel klaasipesuri pumba väljuv ots ära murduma see ka sai uus 10€ (kaasnevalt sellega tuli välja, et pesuaine lisapaagi vaheline ühendus oli umbes, nüüd kõik ok)
käigukasti tagumine simmer lekkis, vahetatud
mootoris sai üks lekkekoht jälle vähemaks. (eelmises postituses kirjas)
varuosadena tuli hinnaks 573€ ja koos töörahade ja sillastendiga oli lõpparve 850€
mõningased komplikatsioonid tekkisid et vale simmer oli algselt tellitud (õnneks oli laupäeval silberist võtta kohe) ja üks diffri korpuse polt tuli koos keermega välja. masin oli kolm päeva järjest tegemises hommikust õhtuni, selle kõige juures mõistlik tööraha ma leian. ise oleks vist kolm korda niikaua vaeva näinud. rääkimata, et pole kõiki õigeid tööriistu ka arvatavasti kodus.
omalt poolt sai kõrvaldatud kõrvalistuja tules leiduv vesi ja loodetavasti leitud ka põhjustaja, suunatule pesa "nagad" mis peaks kinni keeramisel tihendi ka kokku suruma olid pooled murdunud. vana tule pealt võetud terve tükk.
tulede pesurid said õigesti pesasse tagasi.
mõned seonduvad pildid
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)