18-01-2017, 10:13 AM
(17-01-2017, 02:45 PM)v6sa Kirjutas: ...
eks õhtul siis paistab, kui sõidukõlbulik auto uppunud kulissiga on.
...
II käik 60 km/h@3000 rpm.


Näis, kas piisab pelgast särtsplaadi puhastamisest-kuivatamisest või solvus midagi hinnalist ja suri täitsa surnuks.
Positiivne on see, et istmetevahelise konsooli eemaldamine on lihtne:
kangiümbruse plaat tuleb üles tõmmates ära, selle alt paistavad kohe kaks kruvi tuhatoosiraami servast ja kaks kruvi kangikulissi tagant, viimased kaks on peidus laeka põhjamati all. Need keerad lahti, tõmbad konsooli tagasi ja tõstad ära. Edasi on kuliss kinni 3 poldiga. Need keerad lahti, võtmevabastuse trossi lukukeele vajutad alla, keerad seda pool pööret ja tõmbad ära ning saadki juurdepääsu käiguhoova lukustusele.
Kogu lammutamine võtab 15 minutit. Minul võttis küll kauem, kuna üks kulissipoltidest oli nii kinni mädanenud, et murdis mutri põhja küljest lahti ja nii tuli loovalt lammutada. Mis võttis pea tunnikese, aga esialgu tundub, et midagi hinnalist ega olulist ära ei lõhkunud.
Rrrohelisel oli loomulikult vaid helge mälestus puksist. Vaatame, palju see poolakeelse kirjaga kotis maksab...

Oskab keegi kogemusest öelda, kas sama puks on ka 124 kangidel?