14-12-2016, 09:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2017, 11:02 AM ja muutjaks oli indumen.)
Tervitus kogu foorumirahvale.
Tundub olevat mõistlik koht kus ehk pisikest logi pidada auto kohta ja üles märkida, et üks natuke harju keskmisest erinev Mercedes-Benz veel eesti tänavatel liiklemas.
Vin: WDB2102701A793418
Mark: E430 T
Esmane registreerimine: 12.11.1998
Läbisõit: ostu hetkel 260 000 kanti
Mootor: 4.3, 205kw, V8
Värvus: 744 brilliant silver
Varustus:
täis nahk sisu
2x mäludega istmed (juhi mälude alla käib ka rool ja peeglid)
xenon+tulede pesurid
2tsooni kliima
vihmasensor
soojendusega el.peeglid
solar klaasid
klaasist katuseluuk
kiirustundlik rool
hüdroamordid tagasillal
tehase parkandurid ees ja taga
Vead: rooste , peeglid, parkandurid, lambdad ka kahtlase väärtusega (soojalt hakkab üliõrnalt jonkama vahest)
Auto on eestis arvel alates augustist, minu kätte jõudis selle kuu alguses.
Väidetavalt on osalenud gumballi rallil, aga see info täpsustamisel. Kõik viited sellele on nagu olemas: mingid ajutise värvi/reklaamikleepsude jäägid, gopro kinnitus katusel, autol veermik korrastatud amordid vedrud bilstein ja uued kettad klotsid ja mootori poole pealt näiteks iridium küünlad pandud. ennem minu kätte jõudmist.
Minu omanduses selle paari nädala jooksul saanud, mõned tihendid (üks klapikambri kaane tihend, õlifiltri korpuse tihendid, paar kummivoolikut mootori juures olid suhteliselt plastikuks muutunud juba), korralik servo roolilatt+ õige vedelik hüdrosüsteemi (parem pool oli niiske, aga ei lekkinud otseselt), uus esiklaas, miskipärast autol küljes hetkel tavalised tuled ja ühel ka kinnitused puruks, xenonid muretsetud ja poleerimises hetkel. mootoriõli vahetus koos kõigi filtritega 8L motuli õli, käigukasti õlivahetus 8L Motulit jälle + filter ja tihend, uued roolivarda otsad ja esimesed šarniirid.
Korralikud peeglid ja andurid ka olemas vaja doonori pealt maha kruvida ainult.
üldiselt jupid ikka väga odavad
Praeguse seisuga autoga rahul, umbes 1000km maha aerutatud. Reaalselt kütusekulu hetkel ei tea, kuna raske on seda paremat jalga kogu aeg tagasi hoida viimasest tankimisest on 420km sõidetud ja paaki läks 62L, tuluke veel ei põle aga ilmselt homme hakkab juba helendama
Pildimaterjal tulekul kui autoga tähtsamad toimingud tehtud.
Eriti oleks oodatud abi/info mis puudutab Edition versiooni, käigukangi peal on "041 Edition 300" kirjas ehk siis nagu 41'ne auto sellest väikeseeriast vms, lävepäkkudel ka suured kroom "edition" katted, poritiibadel ka Edition kleepsud kus tavaliselt on teistel mersudel varustustaset näitavad embleemid nagu eleganze või avantgarde vms. aga google võrdlemisi teadmatuses universaalkerega editioni kohta ja veel sellest aastakäigust.
Tundub olevat mõistlik koht kus ehk pisikest logi pidada auto kohta ja üles märkida, et üks natuke harju keskmisest erinev Mercedes-Benz veel eesti tänavatel liiklemas.
Vin: WDB2102701A793418
Mark: E430 T
Esmane registreerimine: 12.11.1998
Läbisõit: ostu hetkel 260 000 kanti
Mootor: 4.3, 205kw, V8
Värvus: 744 brilliant silver
Varustus:
täis nahk sisu
2x mäludega istmed (juhi mälude alla käib ka rool ja peeglid)
xenon+tulede pesurid
2tsooni kliima
vihmasensor
soojendusega el.peeglid
solar klaasid
klaasist katuseluuk
kiirustundlik rool
hüdroamordid tagasillal
tehase parkandurid ees ja taga
Vead: rooste , peeglid, parkandurid, lambdad ka kahtlase väärtusega (soojalt hakkab üliõrnalt jonkama vahest)
Auto on eestis arvel alates augustist, minu kätte jõudis selle kuu alguses.
Väidetavalt on osalenud gumballi rallil, aga see info täpsustamisel. Kõik viited sellele on nagu olemas: mingid ajutise värvi/reklaamikleepsude jäägid, gopro kinnitus katusel, autol veermik korrastatud amordid vedrud bilstein ja uued kettad klotsid ja mootori poole pealt näiteks iridium küünlad pandud. ennem minu kätte jõudmist.
Minu omanduses selle paari nädala jooksul saanud, mõned tihendid (üks klapikambri kaane tihend, õlifiltri korpuse tihendid, paar kummivoolikut mootori juures olid suhteliselt plastikuks muutunud juba), korralik servo roolilatt+ õige vedelik hüdrosüsteemi (parem pool oli niiske, aga ei lekkinud otseselt), uus esiklaas, miskipärast autol küljes hetkel tavalised tuled ja ühel ka kinnitused puruks, xenonid muretsetud ja poleerimises hetkel. mootoriõli vahetus koos kõigi filtritega 8L motuli õli, käigukasti õlivahetus 8L Motulit jälle + filter ja tihend, uued roolivarda otsad ja esimesed šarniirid.
Korralikud peeglid ja andurid ka olemas vaja doonori pealt maha kruvida ainult.
üldiselt jupid ikka väga odavad
Praeguse seisuga autoga rahul, umbes 1000km maha aerutatud. Reaalselt kütusekulu hetkel ei tea, kuna raske on seda paremat jalga kogu aeg tagasi hoida viimasest tankimisest on 420km sõidetud ja paaki läks 62L, tuluke veel ei põle aga ilmselt homme hakkab juba helendama
Pildimaterjal tulekul kui autoga tähtsamad toimingud tehtud.
Eriti oleks oodatud abi/info mis puudutab Edition versiooni, käigukangi peal on "041 Edition 300" kirjas ehk siis nagu 41'ne auto sellest väikeseeriast vms, lävepäkkudel ka suured kroom "edition" katted, poritiibadel ka Edition kleepsud kus tavaliselt on teistel mersudel varustustaset näitavad embleemid nagu eleganze või avantgarde vms. aga google võrdlemisi teadmatuses universaalkerega editioni kohta ja veel sellest aastakäigust.