10-12-2016, 12:25 AM
nonii pisike uuendus
kytust sai takasi pumbas väiksemaks keeratud(1 tiir) , jöud jäi samaks aga körgematel pööretel ei kadunud nii äkki ära
uus sumpa sai pandud, nyyd taga suur pytt ja vaiksem, aga 2 kolmetorust otsa, vbla teen 1 selle BRABUS stiilis(2 45kraadi juures)
tagasivoolu voolikud said vahetud, kytusekulu jooksis vahepeal sinna 20kanti maanteel, hea et pölema ei läinud kui diislit kukkus otse kollektori peale,
uus esiklaas ja taga stange ootavad veel vahetamist
nii blokikaane vahetus on tulemas, mida soovitate teha enne uue kaanega? tuleb muidugi ka uus metallikihiline tihend,aga arvatavasit jääb vanade poltidega(mis uue kaanega tulid).
ylelihvida? mis soovitused on et ei peaks 50k km pärast uuesti tihendit vahetama?
kytust sai takasi pumbas väiksemaks keeratud(1 tiir) , jöud jäi samaks aga körgematel pööretel ei kadunud nii äkki ära
uus sumpa sai pandud, nyyd taga suur pytt ja vaiksem, aga 2 kolmetorust otsa, vbla teen 1 selle BRABUS stiilis(2 45kraadi juures)
tagasivoolu voolikud said vahetud, kytusekulu jooksis vahepeal sinna 20kanti maanteel, hea et pölema ei läinud kui diislit kukkus otse kollektori peale,
uus esiklaas ja taga stange ootavad veel vahetamist
nii blokikaane vahetus on tulemas, mida soovitate teha enne uue kaanega? tuleb muidugi ka uus metallikihiline tihend,aga arvatavasit jääb vanade poltidega(mis uue kaanega tulid).
ylelihvida? mis soovitused on et ei peaks 50k km pärast uuesti tihendit vahetama?
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.