24-11-2016, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2016, 04:27 PM ja muutjaks oli Ott.)
Selle kompuutri näiduga pole midagi teha. (Järgnev kõik 320cdi s210 kohta, mille kompuuter arvab keskmist kulu alla 7 olevat alati)
Aasta aja statistika, julgelt 90% on linnatsyklit, lühikesed otsad ja raskem jalg.
Pihustite olukorrast loodan varsti aimu saada kui tekib võimalust asja tundva kaasfoorumlasega kokku saada. Loodan, et kannatab ka juurde keerata kui juba EGR välja lylitamiseks läheb.
Katid on tühjad ning sisselaskekollektori tihendi tellisin ka just ära et seal see rapp korda saata. Kas kollektori avade sulgemiseks on lihtsaim mulgud keermestada ning kinni poltida mingit keermeliimi kasutades?.
Aasta aja statistika, julgelt 90% on linnatsyklit, lühikesed otsad ja raskem jalg.
Pihustite olukorrast loodan varsti aimu saada kui tekib võimalust asja tundva kaasfoorumlasega kokku saada. Loodan, et kannatab ka juurde keerata kui juba EGR välja lylitamiseks läheb.
Katid on tühjad ning sisselaskekollektori tihendi tellisin ka just ära et seal see rapp korda saata. Kas kollektori avade sulgemiseks on lihtsaim mulgud keermestada ning kinni poltida mingit keermeliimi kasutades?.