24-11-2016, 10:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2016, 10:18 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-11-2016, 08:56 PM)v6sa Kirjutas: ...
Paraku on starter ikkagi otsa saamas. Selle vahetamine saab huvitav olema...
...
/(%¤¤###/&%/
Ma ei tea, kuidas lühematel mootoritel, aga minul igatahes puudub võti, millega ridakuuelt starter kätte saada Sest mul tõesti veel ei ole E14 U-kujulisi silmusvõtmeid. No vabandust... Võibollat olen saamatu, aga no ei õnnestunud säärast saba kombineerida, millega saaks padruniga ülemise poldi lahti keerata.
Ei, 123 oli parem remontida.
Aga mida ei ole, tuleb teha. Vaatame õhtul, kas sobivaks väänatud IKH lehtvõti on piisavalt tugev, et kinnituspoldid lahti keerata...
(18-11-2016, 01:44 AM)Black66 Kirjutas: ...
Pihustid olid mõlemal korras, näidud maksimaalselt 2,5 ümber ja tagasivoolud kah korras. Miks teine auto esimesest oluliselt rohkem võttis, jäi lõpuni välja selgusetuks.
Mida tähendab "pihustid olid korras"? Tsükliannused mõõdetult samad, mis tellitud? Pihuskoonused nõuetekohased ja järeltilkumist ei esinenud?
Rrrohelisel on usumõõdikul 300 kkm ja see kohe kindlasti on läbisõit, mille juures on oodata otste peetiminekut. Mistap ma väga ka ei vingu tegelikult. Lihtsalt olen liiga vaene otste värskendamise ostmiseks Diesellandist.