17-11-2016, 08:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2016, 09:02 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Tundub, et täna sai auto sugu selgeks. Minuga on ta vahel veidi pirtsutanud, aga täna näitas Estrile kohe tõsiselt hambaid. Pärast õhtul oli jälle nii hea tüdruk.... Meil oli tõsine jutuajamine, lubas ennast parandada.
Paraku on starter ikkagi otsa saamas. Selle vahetamine saab huvitav olema...
Vahepeal sai käidud Hõbenooles õlivahetusi tegemas. Paremaks nagu ei länud, halvemaks ka mitte. Mis on hea. Isegi peaülekande määrdeaine meenutas õli.
Paha on see, et turvamoodulile Märten ligi ei pääsenudki. Lootsin saada lahti signa iseaktiveerumisest, aga praegu jäigi lahtiseks, kas viga on Rrrohelise plokis või oli HN poiste Stari kaabeldus haige. Igatahes signa läheb endiselt peale 30 sekundiga, kui võti süütelukust võtta ja viimane uks-luuk kinni lüüa. Kui võti süütelukku või mõni mulk irvakile jätta, siis signa ei aktiveeru.
Tüütu.
Teine tüütu asi on kõrgevõitu kütusekulu. Kuigi auto raporteerib madalat seitset, ei saa 50 liitriga 650 km kätte... Teisest küljest: iga paagitäiega on konksus mõni suurem noos ära kärutatud ja ega ma nüüd alati päris piirkiirusega ka piirdu, eriti möödasõidul. Lootsin, et mõni pihusti on kõvasti oma korrektsioonist väljas, kuna auto hommikul haiseb ja suitseb mehemoodi aga võta näpust: halvim oli 3,x....
Samas on sisselase endiselt luudamata. Sõidab ju niigi muhedasti. Külmaga ei kaota enam võimsust ka. Teistkümnekraadiste ilmadega oli küll nii, et peale rahulikku maanteesõitu püsikiirusehoidjaga oli mootori võimsus läinud (jajaa - tüüpviga: "turbo ei tööta" ) ja tulid meelde vanad head ajad, kui Säästuka 69 kW oli kah piisav.
Peale taaskäivitust oli elu jälle lill (ja summuti tahmane
Paraku on starter ikkagi otsa saamas. Selle vahetamine saab huvitav olema...
Vahepeal sai käidud Hõbenooles õlivahetusi tegemas. Paremaks nagu ei länud, halvemaks ka mitte. Mis on hea. Isegi peaülekande määrdeaine meenutas õli.
Paha on see, et turvamoodulile Märten ligi ei pääsenudki. Lootsin saada lahti signa iseaktiveerumisest, aga praegu jäigi lahtiseks, kas viga on Rrrohelise plokis või oli HN poiste Stari kaabeldus haige. Igatahes signa läheb endiselt peale 30 sekundiga, kui võti süütelukust võtta ja viimane uks-luuk kinni lüüa. Kui võti süütelukku või mõni mulk irvakile jätta, siis signa ei aktiveeru.
Tüütu.
Teine tüütu asi on kõrgevõitu kütusekulu. Kuigi auto raporteerib madalat seitset, ei saa 50 liitriga 650 km kätte... Teisest küljest: iga paagitäiega on konksus mõni suurem noos ära kärutatud ja ega ma nüüd alati päris piirkiirusega ka piirdu, eriti möödasõidul. Lootsin, et mõni pihusti on kõvasti oma korrektsioonist väljas, kuna auto hommikul haiseb ja suitseb mehemoodi aga võta näpust: halvim oli 3,x....
Samas on sisselase endiselt luudamata. Sõidab ju niigi muhedasti. Külmaga ei kaota enam võimsust ka. Teistkümnekraadiste ilmadega oli küll nii, et peale rahulikku maanteesõitu püsikiirusehoidjaga oli mootori võimsus läinud (jajaa - tüüpviga: "turbo ei tööta" ) ja tulid meelde vanad head ajad, kui Säästuka 69 kW oli kah piisav.
Peale taaskäivitust oli elu jälle lill (ja summuti tahmane