27-05-2016, 05:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2016, 05:38 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kae, polegi siia miskit tekitanud ammu.
Sõidab, mõnusasti. Mõne tülika veaga...
Kõige enam häirib kellegi isetegevus vasaku esitule juures. See on avarii tõttu lõhutud ja loominguliselt kokku lapitud. Ega sest lapitud kinnitusest häda olekski, aga lähitule pistik tule sees on ka rikutud ja kaotab aeg-ajalt kontakti ning ei põle. Eks tuleb täpsemaks lahkamiseks maha lammutada, kuna koha peal mina igatahes pistiku kallal majamdama ei mahu oma käppadega. Kuna tegu on moodsa ja noortepäraselt voogava ddisainiga nospliga, siis tule kättesaamiseks tuleb kogu stange maha kangutada. Nojah...
Millest tuleneb ka päeva küsimus näoopieelsete ja -järgsete esitulede vahetatavuse kohta:
Kuda selle tulede vahetatavusega siis nüüd ikka on...
Ühed väidavad, et saama külge keerata küll. Teised ütlevad, et ei lähe mitte.
http://mbworld.org/forums/e-class-w210/2...ost3154261
Sedapalju, kui piltidelt paistab, siis kolm kinnitust on ligikaudu sama koha peal küll. Aga uuema stange jaoks põle vanemal kinnitusi. Oskab keegi oma kogemusest öelda, kui palju tuleb vanema tule uuema auto ninale säädimiseks vaeva näha?
Ma saan aru küll, et tuleks minna Silberisse ja varosaletilt tellida uued lühtrid. A ma olen koi ja ei raatsi mitte... Seda enam, et liigub täitsa viisakaid kasutatuid. Enamasti näotõsteeelseid, millest ka küsimus.
Sai käidud ka ülevaatuse-eelsel kaalumisel. Muidu pole väga vigagi, aga vat seisupidurist pole rullidel midagi rääkida. Tõhusus, küll eeskujuliukult võrdselt, aga närune 6 %... Eks tuleb avada ja teha vajalikud protseduurid kadumaläinud efektiivsuse taastamiseks. On seisupidur kõigil varasematel tööle hakanud, hakkab ka Rrrohelisel.
Sõidab, mõnusasti. Mõne tülika veaga...
Kõige enam häirib kellegi isetegevus vasaku esitule juures. See on avarii tõttu lõhutud ja loominguliselt kokku lapitud. Ega sest lapitud kinnitusest häda olekski, aga lähitule pistik tule sees on ka rikutud ja kaotab aeg-ajalt kontakti ning ei põle. Eks tuleb täpsemaks lahkamiseks maha lammutada, kuna koha peal mina igatahes pistiku kallal majamdama ei mahu oma käppadega. Kuna tegu on moodsa ja noortepäraselt voogava ddisainiga nospliga, siis tule kättesaamiseks tuleb kogu stange maha kangutada. Nojah...
Millest tuleneb ka päeva küsimus näoopieelsete ja -järgsete esitulede vahetatavuse kohta:
Kuda selle tulede vahetatavusega siis nüüd ikka on...

Ühed väidavad, et saama külge keerata küll. Teised ütlevad, et ei lähe mitte.
http://mbworld.org/forums/e-class-w210/2...ost3154261
Sedapalju, kui piltidelt paistab, siis kolm kinnitust on ligikaudu sama koha peal küll. Aga uuema stange jaoks põle vanemal kinnitusi. Oskab keegi oma kogemusest öelda, kui palju tuleb vanema tule uuema auto ninale säädimiseks vaeva näha?
Ma saan aru küll, et tuleks minna Silberisse ja varosaletilt tellida uued lühtrid. A ma olen koi ja ei raatsi mitte... Seda enam, et liigub täitsa viisakaid kasutatuid. Enamasti näotõsteeelseid, millest ka küsimus.
Sai käidud ka ülevaatuse-eelsel kaalumisel. Muidu pole väga vigagi, aga vat seisupidurist pole rullidel midagi rääkida. Tõhusus, küll eeskujuliukult võrdselt, aga närune 6 %... Eks tuleb avada ja teha vajalikud protseduurid kadumaläinud efektiivsuse taastamiseks. On seisupidur kõigil varasematel tööle hakanud, hakkab ka Rrrohelisel.