27-02-2016, 09:19 PM
Tere
Piltidega on natuke pahasti, ise eriti ei tee, aga sõpradel peaks neid eri etappidest olema. Nii et varsti korjan nad kokku, siis saab pildimaterjali ka.
Jätkan teemat:
Buss on nüüd osandatud, doonor toodud Leedust. Doonor on ka juppideks tehtud. Doonorist niipalju et, tegemist siis ML 500 aastast 2002. Ca 200000 km läbisõit, mis tundub isegi õige. Parempoolne rool ja väike esiotsa kõks mõjusid ostuhinnale positiivselt.
Auto on Inglismaalt toodud ja õnneks veel kehtiva kindlustusega, nii et sai omal jalal tuldud. Päris lõbus oli tulla Vilniusest paremal pool roolides. Päris muheda minekuga on see V8 oma 215-ne KW-ga. Kütusekulu oli ka seeditav, päris põnev on, kuidas see bussi liigutama hakkab, kaal jääb põhimõttelislt samaks.
Esimene töö oli siis ML-i lõikumine. Ausalt öeldes kahju oli isegi, päris korras auto oli. Kõigepealt kõik mis ära keerata annab küljest ära ja siis tiigersaag sisse. Järgi jäi raam sildadega, mootor ja põhjaplekk. Seejärel ML välja garaazist, buss sisse, kõlab lihtsalt ju.
Tegelikult pidin bussi sissesaamiseks kõigepealt uksesilluse ca 25 cm välja lõhkuma ja ustele sama palju juurde ehitama. Tagumised kummid sai ka tühjaks lastud. Manööverdamine käis starteriga, sai selleks tõmbereleele nupp vahele tehtud. Bussi kere sai läbipistetud vinklitega ära toestatud ja siis kõik raamitalad läbi lõigatud, nüüd sai raamiga alt välja sõita.
Teen nüüd pausi, eks varsti jätkan.
PS! Kellel ML -i juppe vaja, võib küsida, üht teist jääb üle.
Piltidega on natuke pahasti, ise eriti ei tee, aga sõpradel peaks neid eri etappidest olema. Nii et varsti korjan nad kokku, siis saab pildimaterjali ka.
Jätkan teemat:
Buss on nüüd osandatud, doonor toodud Leedust. Doonor on ka juppideks tehtud. Doonorist niipalju et, tegemist siis ML 500 aastast 2002. Ca 200000 km läbisõit, mis tundub isegi õige. Parempoolne rool ja väike esiotsa kõks mõjusid ostuhinnale positiivselt.
Auto on Inglismaalt toodud ja õnneks veel kehtiva kindlustusega, nii et sai omal jalal tuldud. Päris lõbus oli tulla Vilniusest paremal pool roolides. Päris muheda minekuga on see V8 oma 215-ne KW-ga. Kütusekulu oli ka seeditav, päris põnev on, kuidas see bussi liigutama hakkab, kaal jääb põhimõttelislt samaks.
Esimene töö oli siis ML-i lõikumine. Ausalt öeldes kahju oli isegi, päris korras auto oli. Kõigepealt kõik mis ära keerata annab küljest ära ja siis tiigersaag sisse. Järgi jäi raam sildadega, mootor ja põhjaplekk. Seejärel ML välja garaazist, buss sisse, kõlab lihtsalt ju.
Tegelikult pidin bussi sissesaamiseks kõigepealt uksesilluse ca 25 cm välja lõhkuma ja ustele sama palju juurde ehitama. Tagumised kummid sai ka tühjaks lastud. Manööverdamine käis starteriga, sai selleks tõmbereleele nupp vahele tehtud. Bussi kere sai läbipistetud vinklitega ära toestatud ja siis kõik raamitalad läbi lõigatud, nüüd sai raamiga alt välja sõita.
Teen nüüd pausi, eks varsti jätkan.
PS! Kellel ML -i juppe vaja, võib küsida, üht teist jääb üle.