11-01-2016, 04:01 PM
Kirjutaks vahelduseks mõne rea siia sellest eelpool mainitud hõõgküünalde probleemist.
Probleem - hõõgküünalde märgutuli jääb põlema.
Lähtusin enamlevinud probleemidest.
1.Kontrollisin nn "juhtmemeetodil" otse pistikust hõõgküünalde seisukorda. See tulemusi ei andnud. Kõik on justkui korras
2.Võtsin küünlad maha ja "akutest". 5 sekundit helekollaseks. Takistused ~1oomi lähedal
3.Järgmisena kontrollisin testriga üle voolujuhtmed. Korras
4.Releesse jõuab vool
5.Sai proovimise eesmärgil ühendatud süsteemi uus relee. Ikka ei midagi.
6.Anduritest. Võtsin lahti plokikaane küljes oleva temperatuurianduri pistiku, et auto arvaks, et õues on ~miljon kraadi külma. Poolest pöördest käib, õhutemp -15.
Anduri juhtmed terved. Viga on anduris, mis ei saada signaali releele.
Võttis tohutult rohkem aega kui see 5 sekundit anduri vea kindlaks tegemiseks, aga positiivne külg on ju ka - veendusin oma silmaga, et ülejäänud süsteem on korras
Probleem - hõõgküünalde märgutuli jääb põlema.
Lähtusin enamlevinud probleemidest.
1.Kontrollisin nn "juhtmemeetodil" otse pistikust hõõgküünalde seisukorda. See tulemusi ei andnud. Kõik on justkui korras
2.Võtsin küünlad maha ja "akutest". 5 sekundit helekollaseks. Takistused ~1oomi lähedal
3.Järgmisena kontrollisin testriga üle voolujuhtmed. Korras
4.Releesse jõuab vool
5.Sai proovimise eesmärgil ühendatud süsteemi uus relee. Ikka ei midagi.
6.Anduritest. Võtsin lahti plokikaane küljes oleva temperatuurianduri pistiku, et auto arvaks, et õues on ~miljon kraadi külma. Poolest pöördest käib, õhutemp -15.
Anduri juhtmed terved. Viga on anduris, mis ei saada signaali releele.
Võttis tohutult rohkem aega kui see 5 sekundit anduri vea kindlaks tegemiseks, aga positiivne külg on ju ka - veendusin oma silmaga, et ülejäänud süsteem on korras