15-12-2015, 10:00 AM
Väga hea, et sääraseid heas mõttes hulle leidub
Valgusta siis edasi, mida plaanid ja kuidas välja kukkus.
Kui mitsul tagasild all kinni oli, siis olite koorma pannud valesti peale. L200 on sigastabiilne vedur, kuid küsib nii kilot 150-200 konksule. Ning veopea peab olema õigel kõrgusel, et koormaga haagis oleks rõhtsalt. Vajadusel võib suruda koorma ümberpaigutamisega veopead allapoole - ega need nii nõrgad ka ole. Tõsi, sellega üle 7-8 cm kompenseerida ei kannata...
Valgusta siis edasi, mida plaanid ja kuidas välja kukkus.
(14-12-2015, 07:50 PM)aavs Kirjutas: ...
Kiirust küll üle 70-ne arendada ei saanud,
rong hakkas üle selle väga veidralt käituma.Alguses tulime kuskil 90-nega
mööda kiirteed ja äkki lambist ujuma tee peal.Ikka jupp aega läks et maha
rahuneks, vahepeal käis mõte läbi et nüüd on kõik. Aga tänu sõbrale kes roolis
rahulikuks suutis jääda tulime olukorrast ilusti välja.
...
Kui mitsul tagasild all kinni oli, siis olite koorma pannud valesti peale. L200 on sigastabiilne vedur, kuid küsib nii kilot 150-200 konksule. Ning veopea peab olema õigel kõrgusel, et koormaga haagis oleks rõhtsalt. Vajadusel võib suruda koorma ümberpaigutamisega veopead allapoole - ega need nii nõrgad ka ole. Tõsi, sellega üle 7-8 cm kompenseerida ei kannata...