04-12-2015, 09:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2016, 12:56 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sihuke värk siis:
Mulle meeldib
Peamiselt on selles süüdi mootor.
Kuigi mäludega juhiistmel on märkimisväärne osa soetamisel, tuleb tunnistada. Ja toimivatel istmesoojendustel.
Viisakalt paigaldatud Parrot on boonus. Mugav säärane.
Aga teha on üksjagu Nimekiri on See Tavaline: üks toimiv SmartKey, nivoopadjad tühjad, esivedrud väsinud, pihusti lekib, kaks küünalt on kutud, rooste ründab.
Säärasena seda müüdi:
Aga teisest küljest sõidab auto kõigest hoolimata väga hästi. Eriti nüüd, kui ostes allolnud 225/45R17 püksirihmad sõidetavate 215/60R16 vastu vahetatud sai.
Smartkey sai Madara tänaval uus teha lastud. Tööga said nad kenasti hakkama, kuid suhtumises hakkab mersuga tegelemine Silberauto sündroomi tekitama Igates olevat 200.- ühe võtme eest väga odav hind... Nojah, tehasetellimusest odavam tõepoolest.
Ootan huviga, mida leiavad Lesveni tegelased esmaspäeval autost peale juba teadaoleva välja kaevavad...
HH ei olnud üldse paha auto. Aga neli aastat üldse mitte kerget elu jätsid talle oma jälje. Praegune soetus on umbes sama palju sõitnud, 303 tuhat keeras Tartust koju sõites ette. Tuli meelde küll, miks HH meid sedapalju võlus Näis, milliseks kujuneb meie kooselu praeguse rohelisega.
VIN kah mäluvaiaks: WDB2102261B074579
Ametlikku infot mudeli kohta:
https://mercedes-benz-publicarchive.com/...l?oid=5407
Mulle meeldib
Peamiselt on selles süüdi mootor.
Kuigi mäludega juhiistmel on märkimisväärne osa soetamisel, tuleb tunnistada. Ja toimivatel istmesoojendustel.
Viisakalt paigaldatud Parrot on boonus. Mugav säärane.
Aga teha on üksjagu Nimekiri on See Tavaline: üks toimiv SmartKey, nivoopadjad tühjad, esivedrud väsinud, pihusti lekib, kaks küünalt on kutud, rooste ründab.
Säärasena seda müüdi:
Aga teisest küljest sõidab auto kõigest hoolimata väga hästi. Eriti nüüd, kui ostes allolnud 225/45R17 püksirihmad sõidetavate 215/60R16 vastu vahetatud sai.
Smartkey sai Madara tänaval uus teha lastud. Tööga said nad kenasti hakkama, kuid suhtumises hakkab mersuga tegelemine Silberauto sündroomi tekitama Igates olevat 200.- ühe võtme eest väga odav hind... Nojah, tehasetellimusest odavam tõepoolest.
Ootan huviga, mida leiavad Lesveni tegelased esmaspäeval autost peale juba teadaoleva välja kaevavad...
HH ei olnud üldse paha auto. Aga neli aastat üldse mitte kerget elu jätsid talle oma jälje. Praegune soetus on umbes sama palju sõitnud, 303 tuhat keeras Tartust koju sõites ette. Tuli meelde küll, miks HH meid sedapalju võlus Näis, milliseks kujuneb meie kooselu praeguse rohelisega.
VIN kah mäluvaiaks: WDB2102261B074579
Ametlikku infot mudeli kohta:
https://mercedes-benz-publicarchive.com/...l?oid=5407