04-05-2015, 01:09 AM
uuendan ka siis vahepeal teemat, project siis sai nii kaugele et om606 on kenasti peal ja töötab, koos käigukastiga, kast vahetab minujaoks nagu ylisujuvalt, ei libista jne
mis siis tehtud sai?
vanaltdiislilt sai siis OM606 mootor koos käigukastiga, kardaan, differ, poolteljed, spidokas ja rooliluku pesa, radiaator,kontipump bensukapumba voolikutega
sai siis köik ilusti valmis, vöiks lausa isegi öelda et teiste abi ei olnud tarvis yldse, köik sai omapeaga hakkama , köik enamvähem tötab, mootor töötab ilusti jne,käigukast vahetab sujuvalt, ei libista ja pole ka äkiline. Minule kui maamehele kohane diislis ikka jöudu piisavalt suurema ja raskema(160kg raskem vörreldes sedaaniga) kerega auto kohta, ja käru jaoks jääb ka piisavalt jöudu madalatel pööretel ainuyksi,
probleeme otseselt ei tulnud, köik sujus sujuvalt,kondi ja temp. andur sai ka bensukalt vöetud. roolivöimu pump yhtis täpselt om606 kylge, ei tarvinud modifitseerida midagi, ja ka generaator sai bensukalt vöetud kuna to peaks olema 90A(diisli oma nörgem) sai ka lisatud EGT andur enne turbot täpselt, ja ka intercooler sai lisatud mis just ei jäänud köige ilusam kuna läks just siis kiireks kui hakkasin seda kylge ehitama. yks Simonsi sport pytt(3tolline) tuli vahele, ja kindlasti hiljem tulem ka teine pytt vahele. sumpa otsad tulevad ka siis teistsugused aga sellest pilti siis kui valmis.
nii siis hetke vigadeks mis veel jäid,
*hetkel vaakum on pmts aind suretusel ja käigukastil( ja muidugi pidurivöimendil), kuna tundub et see vaakumpump ei suuda köiki vaakum voolikuid ära toita, sest siiski bensukas vöttis sisselasest vaakumit ja igale yhele tuli eraldi( ei tulnud yhtselt nagu diislil) ja seega köik muu mis vaakumipealt töötab(ntx tulede regulaator ja kliimal see keskmine nupp EC) ei tööta hetkel.
*tahhokat ei saanud tööle
*KD ja diffri ABS andur jäid yhendamatta
*eelsyyde manuaalne
*jäi bensuka patjadepeale, ei rapu enam nii palju kui eelmiste patjadega, aga kui on P,R vöi D peal siis kohapeal pidurit peale hoides vöi parking piduripeale jääb rapub terve auto, ise oletan et see siis kas tuleb tagatelje raami puksidest vöi diffri puksidest?
mainin ka sis kohe ära et mulle järelikult ei ole antud seda et ma oskaks sellist pikka teksti nii hästi kirjutada kui teised, yritasin aga arvan et ei tulnud sellest midagi välja, ja loodan et jääks siiski Auto teemakohapeale mitte kirjutamis stiili yle vingumise peale.
kindlasti jäi palju mainimatta aga kui meelde tuleb, siis lisan juurde!
mis siis tehtud sai?
vanaltdiislilt sai siis OM606 mootor koos käigukastiga, kardaan, differ, poolteljed, spidokas ja rooliluku pesa, radiaator,kontipump bensukapumba voolikutega
sai siis köik ilusti valmis, vöiks lausa isegi öelda et teiste abi ei olnud tarvis yldse, köik sai omapeaga hakkama , köik enamvähem tötab, mootor töötab ilusti jne,käigukast vahetab sujuvalt, ei libista ja pole ka äkiline. Minule kui maamehele kohane diislis ikka jöudu piisavalt suurema ja raskema(160kg raskem vörreldes sedaaniga) kerega auto kohta, ja käru jaoks jääb ka piisavalt jöudu madalatel pööretel ainuyksi,
probleeme otseselt ei tulnud, köik sujus sujuvalt,kondi ja temp. andur sai ka bensukalt vöetud. roolivöimu pump yhtis täpselt om606 kylge, ei tarvinud modifitseerida midagi, ja ka generaator sai bensukalt vöetud kuna to peaks olema 90A(diisli oma nörgem) sai ka lisatud EGT andur enne turbot täpselt, ja ka intercooler sai lisatud mis just ei jäänud köige ilusam kuna läks just siis kiireks kui hakkasin seda kylge ehitama. yks Simonsi sport pytt(3tolline) tuli vahele, ja kindlasti hiljem tulem ka teine pytt vahele. sumpa otsad tulevad ka siis teistsugused aga sellest pilti siis kui valmis.
nii siis hetke vigadeks mis veel jäid,
*hetkel vaakum on pmts aind suretusel ja käigukastil( ja muidugi pidurivöimendil), kuna tundub et see vaakumpump ei suuda köiki vaakum voolikuid ära toita, sest siiski bensukas vöttis sisselasest vaakumit ja igale yhele tuli eraldi( ei tulnud yhtselt nagu diislil) ja seega köik muu mis vaakumipealt töötab(ntx tulede regulaator ja kliimal see keskmine nupp EC) ei tööta hetkel.
*tahhokat ei saanud tööle
*KD ja diffri ABS andur jäid yhendamatta
*eelsyyde manuaalne
*jäi bensuka patjadepeale, ei rapu enam nii palju kui eelmiste patjadega, aga kui on P,R vöi D peal siis kohapeal pidurit peale hoides vöi parking piduripeale jääb rapub terve auto, ise oletan et see siis kas tuleb tagatelje raami puksidest vöi diffri puksidest?
mainin ka sis kohe ära et mulle järelikult ei ole antud seda et ma oskaks sellist pikka teksti nii hästi kirjutada kui teised, yritasin aga arvan et ei tulnud sellest midagi välja, ja loodan et jääks siiski Auto teemakohapeale mitte kirjutamis stiili yle vingumise peale.
kindlasti jäi palju mainimatta aga kui meelde tuleb, siis lisan juurde!
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.