25-04-2015, 05:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2015, 05:11 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Uuemat infot vahepeal auto kohta nii palju, et see talv talle väga palju kurja ei teinud, jäi täitsa viisakasse olukorda, aga Veebruari alguses jäi seisma ja kui nüüd Aprilli alguses töölt koju tulin, siis otsustas mootor, et temal ei ole vaja enam üldse õli kinni pidada ja lahistas kõik mööda tänavat maha. Kuskohast lekkima hakkas, ei tea, ei viitsinud enam isegi mitte süveneda, aga seda oli way too much, seega tuli käsile võtta lõpuks kaua edasi lükatud tihendite vahetus. Vahetusse lähevad järgmised tihendid: KKK, plokikaas, esimene ja tagumine simmer, karter.
Kuna mootor tuleb kogu töö tegemiseks maha, siis võtame ka puhtalt huvi pärast lahti ühe kepsu, vaatame, mis nägu on saaled ja mis paistab silindriseintelt, vbolla lükkame ka välja korra ühe kolvi. Sama soojaga vahetame ära ka veepumba.
Tagumistele velgedele sai peale lükatud ka 255/40 rehv, aga see on veidike overkill, jääb ca 1cm jagu koopast välja, ehk siis õigem mõõt taha oleks laiuse poolest 245.
Kuna mootor tuleb kogu töö tegemiseks maha, siis võtame ka puhtalt huvi pärast lahti ühe kepsu, vaatame, mis nägu on saaled ja mis paistab silindriseintelt, vbolla lükkame ka välja korra ühe kolvi. Sama soojaga vahetame ära ka veepumba.
Tagumistele velgedele sai peale lükatud ka 255/40 rehv, aga see on veidike overkill, jääb ca 1cm jagu koopast välja, ehk siis õigem mõõt taha oleks laiuse poolest 245.