31-03-2015, 01:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2015, 01:10 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
vöib isegi olla, ei ole aega olnud uurida aga just tagumise ja parema rattajuurest tuleb seda häält rohkem kui vasakult poolt.
igatahes nyyd vötab asjad järgmise käigu ja diiseldamine jöuab lähemale, diisel tuleb siis sellest autost, tuleb siis vanahea om606 ja see must sedaan Mercedes-Benz läheb arvatavasti järgmisele inimesele edasi kes paneb sinna omad asjad, ehitab ise endale.
tahaks seda panna tööle 722.5 käigukastiga, tuleb ka diislilt siis differ mis peaks olema 3.06 ylekandega(hetkene siis peaks aeglasem olema ehk ylekande nr suurem kui diislil) ja maanteel oletuselt peaks 100ga söites pöörded jääma 2100 ringi,(arvestades siis mölemate käigukastide 4 käigu suhet ja pöörete arvu mis on 1:1le)
enne kui tegema hakkan siis tekib kysimus et kui raske on m104 juhtmestikuga jätta tööle nii tahokas ja käigukast? m104 hooratas läheb 606le ilusti? kaasihoovastiku andurit ka vaja ? vöi lihtsam panna manuaalselt overdrive tööle ? andur hoorattale ja teine andur ette(genekarihma rull)?
eks sellepeale öeldakse et aja juhtmeid taga aga keegi kes on vötnud eelsyyte releed ja kogu juhtmestiku ära, vöiks lyhidalt öelda kus eelsyyterelee on yldes(otsiks ise aga pole arvutikasutamis vöimalust koguaeg hetkel ja telefonis ei tule kuidagi mul see välja) ingliskeelsest foorumist jääb mönest asjast asi segaseks ja hea kui omas emakeeles keegi seletab, siin foorumis otsides hannes_s-il kyll seletatud kuna pilte pole enam siis jääb natuke segaseks see.
paagifiltrit hetkel teist pole, sain aru nii palju et saaab sellefiltri lihtsalt läbi torgata ja voolikvahele panna see pisike filter? ja paagis olev kytusepump ? ei tea milline see väljagi näeb aga googlest vaadates paar ballooni taolist asja taga parema ratta juures? see lihtsalt vahelt ära vötta ja otse yhendada sis ?
saaks nendele enamvähem vastuse nyyd mingi kiirema ajajooksul, saaks asja liigutama hakata, kui möni teab öelda et mida kindlasti kahesilmavahele ei jätaks siis vöib mainida köik
sai ära tellitud 3 näidukut siis ; EGT,BOOST,OIL temp, boost sis sellepärast et köik kolm oleksid samasugused, tulevad köik keskmise puhuriaugu asemel,samas tuleb ka toonkile taha 5% ja hiljem kunagi ka 70% ette
igatahes nyyd vötab asjad järgmise käigu ja diiseldamine jöuab lähemale, diisel tuleb siis sellest autost, tuleb siis vanahea om606 ja see must sedaan Mercedes-Benz läheb arvatavasti järgmisele inimesele edasi kes paneb sinna omad asjad, ehitab ise endale.
tahaks seda panna tööle 722.5 käigukastiga, tuleb ka diislilt siis differ mis peaks olema 3.06 ylekandega(hetkene siis peaks aeglasem olema ehk ylekande nr suurem kui diislil) ja maanteel oletuselt peaks 100ga söites pöörded jääma 2100 ringi,(arvestades siis mölemate käigukastide 4 käigu suhet ja pöörete arvu mis on 1:1le)
enne kui tegema hakkan siis tekib kysimus et kui raske on m104 juhtmestikuga jätta tööle nii tahokas ja käigukast? m104 hooratas läheb 606le ilusti? kaasihoovastiku andurit ka vaja ? vöi lihtsam panna manuaalselt overdrive tööle ? andur hoorattale ja teine andur ette(genekarihma rull)?
eks sellepeale öeldakse et aja juhtmeid taga aga keegi kes on vötnud eelsyyte releed ja kogu juhtmestiku ära, vöiks lyhidalt öelda kus eelsyyterelee on yldes(otsiks ise aga pole arvutikasutamis vöimalust koguaeg hetkel ja telefonis ei tule kuidagi mul see välja) ingliskeelsest foorumist jääb mönest asjast asi segaseks ja hea kui omas emakeeles keegi seletab, siin foorumis otsides hannes_s-il kyll seletatud kuna pilte pole enam siis jääb natuke segaseks see.
paagifiltrit hetkel teist pole, sain aru nii palju et saaab sellefiltri lihtsalt läbi torgata ja voolikvahele panna see pisike filter? ja paagis olev kytusepump ? ei tea milline see väljagi näeb aga googlest vaadates paar ballooni taolist asja taga parema ratta juures? see lihtsalt vahelt ära vötta ja otse yhendada sis ?
saaks nendele enamvähem vastuse nyyd mingi kiirema ajajooksul, saaks asja liigutama hakata, kui möni teab öelda et mida kindlasti kahesilmavahele ei jätaks siis vöib mainida köik
sai ära tellitud 3 näidukut siis ; EGT,BOOST,OIL temp, boost sis sellepärast et köik kolm oleksid samasugused, tulevad köik keskmise puhuriaugu asemel,samas tuleb ka toonkile taha 5% ja hiljem kunagi ka 70% ette
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.