06-02-2015, 10:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2015, 06:02 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
nii, leidsin yhe LED lambi ja sain "magavas" olekus mööta et millisel kaitsmelliigub vool samal ajal, nendeks oli C, D ,9 ja 10 kus tuli pölema läks.. 9 ja C, vastavalt kell ja keskluku systeem mis koguaeg tagaja mölemal paljumuudki lisa saan aru et vool liigub kuna kell ilma vooluta ei näita aega ja kesklukk peab nagu valves olema, aga muud, otsida lyhist kuskilt ? hilem möödan Amprites ära kui multimeetri kätte saan,
iseenesest mulle elektrisysteem yldse ei istu autodel ja ega seda öieti ei jaga ka,ja heameelega ma neid juhtmeid ise ei taha puutuda kuna halvab kogemused, aga söber on el paberitega elektrik ja oskab juhtmetega majandada aga ei jaga auto el systeemi, kes oskab rohkem aidata eks mingilmääral hakkab uurima kus mis selle 100AH aku nii kiiiresti tyhjaks sööb. pilt 1
siin kokkuvöttes tuleb ka 2 asja millest ma aru ei saa, yks on mingine mootor pagassis, varuratta juures
ja teine on yks relee vöi mingi asi mis igatahes klöpiseb autokäimise ajal. pilt 2
samas mingi klöbina häält tuleb ka kuskilt gaasihoovastiku juurest, ehk siis kollektorijuures olev klapp ei oska väga seletada,, panen video lisaks hiljem kui yuutuubi see ära laeb.
tyhipööretepeal tagand poolt tagateljejuurest tuleb sellist inisemis häält, oletan et SLS systeemist kuna midagi muud seal taga ei jookse surveall olevat, tagaosa siiani yleval pysinud peale kolimist,ja öli ei söö, see inisemine on normaalne ?
pilt 1, kaitsmed milles käis vool läbi kui "magavas " reziimis
pilt 2-3, ei tea mis need on aga 3l pildil see 1 klöbisevatest asjadest mootori töötamisel.
pilt 4-5 paar lisa asja mis tehtud autode, ja korrastatud
leidsin ka vea miks esisild kolises, vaatasin millegipärast mooda koguaeg sellest vöi siis ei näinud enne kui juhipoolse ratta yles töstsin ja see vahe suuremaks läks.
PS, subbakas kyll 1500W rms / 3000W max, vöim ka (700/1100/1500W) vastavalt ohmile, 1ohmi peal ja 1500w siis maximumi ei tea mis on sellel, aga selles pole mötet viga otsida kuna enamus aja ei pane makki käimagi ja kui käib siis subbakas aind hästi örnalt käib taustaks.
3 pildipead olev klöbiseb nii
teine mis klöbiseb, veakoode otsides, oli vist 10s kus nii teeb, mootori juures alati kui vajutad nuppu ja seal amordikausi juures pmts iga teinekord, peabki nii tegema ?
iseenesest mulle elektrisysteem yldse ei istu autodel ja ega seda öieti ei jaga ka,ja heameelega ma neid juhtmeid ise ei taha puutuda kuna halvab kogemused, aga söber on el paberitega elektrik ja oskab juhtmetega majandada aga ei jaga auto el systeemi, kes oskab rohkem aidata eks mingilmääral hakkab uurima kus mis selle 100AH aku nii kiiiresti tyhjaks sööb. pilt 1
siin kokkuvöttes tuleb ka 2 asja millest ma aru ei saa, yks on mingine mootor pagassis, varuratta juures
ja teine on yks relee vöi mingi asi mis igatahes klöpiseb autokäimise ajal. pilt 2
samas mingi klöbina häält tuleb ka kuskilt gaasihoovastiku juurest, ehk siis kollektorijuures olev klapp ei oska väga seletada,, panen video lisaks hiljem kui yuutuubi see ära laeb.
tyhipööretepeal tagand poolt tagateljejuurest tuleb sellist inisemis häält, oletan et SLS systeemist kuna midagi muud seal taga ei jookse surveall olevat, tagaosa siiani yleval pysinud peale kolimist,ja öli ei söö, see inisemine on normaalne ?
pilt 1, kaitsmed milles käis vool läbi kui "magavas " reziimis
pilt 2-3, ei tea mis need on aga 3l pildil see 1 klöbisevatest asjadest mootori töötamisel.
pilt 4-5 paar lisa asja mis tehtud autode, ja korrastatud
leidsin ka vea miks esisild kolises, vaatasin millegipärast mooda koguaeg sellest vöi siis ei näinud enne kui juhipoolse ratta yles töstsin ja see vahe suuremaks läks.
PS, subbakas kyll 1500W rms / 3000W max, vöim ka (700/1100/1500W) vastavalt ohmile, 1ohmi peal ja 1500w siis maximumi ei tea mis on sellel, aga selles pole mötet viga otsida kuna enamus aja ei pane makki käimagi ja kui käib siis subbakas aind hästi örnalt käib taustaks.
3 pildipead olev klöbiseb nii
teine mis klöbiseb, veakoode otsides, oli vist 10s kus nii teeb, mootori juures alati kui vajutad nuppu ja seal amordikausi juures pmts iga teinekord, peabki nii tegema ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.