05-02-2015, 08:46 PM
vahepeal sai kuuaega soomes autotehases a klassi mersusi kokku pandud, ja sellel universaalil otseselt mingeid vigu juurde pole tulnud, esiots koliseb kyll millegipärsat aga puksid asjad köik mis esiteljes on on läbi kangutatud ja korras, ei tea mis seal koliseb, kui juhipoolset kylge nagu öötsutada yles alla, tiivast tösta vöimalikult körgele jasiis alla laskes suruda etöötsuks rohkem siis käivad kolksud läbi aga aru ei saa kust see tuleb, ja kytusekulu on marusuureks läinud kuigi veakoode ette ei ole löönud,vaatan täna homme uuestiyle, maantee u10 ja linnas siis 20 kandis vöi rohkemki,tunnen nagu söbra Phaetoniga söidaks millel 6 liitrine w12, ja KM/liitri kohta on sama pmts.. jöudu ja köike on piisavalt jne, ei tea jälle milles viga.. keskluku plokk peaks neil mölemil sama olema, ei ole seda lahti veel yhendanut et mis sellega näitab kuna pole multimeetrit käepärast hetkel.
vot yhes asjast aru ei saa mis kurat nendel mersudel on, ei taha enam uskuda et mu kätte satub 2 täiesti erinevat mudelit aga samaveaga ... mölemal täpselt sama viga, 0.12a (peaks olema 0.05-0.06a vöi vähemgi)on ooteresiimis uksed lukus, ja aku peab 2 päeva vastu ja enam käima ei lähe, bensukal ei pea päevagi enam vastu, ja juba tyhi, mölemad möödetud nii et vöimu juhe akult eemaldatud ja isegi makk eemaldatud, ei oska kuskilt otsida enam viga..
igatahes arvatavasti kakun kunagi autol mootori, käigukasti, kardaani, ja diffri maha ja köige muu el juhtmestiku ja blokidega, kellegil soovi komplektselt siis vötku pm kaudu yhendust, ja peale läheb OM606 turbo koos 722.6 käigukastiga ja diisli vöi möne v8 differ et pöördeid väikseks saada maanteel.
vot yhes asjast aru ei saa mis kurat nendel mersudel on, ei taha enam uskuda et mu kätte satub 2 täiesti erinevat mudelit aga samaveaga ... mölemal täpselt sama viga, 0.12a (peaks olema 0.05-0.06a vöi vähemgi)on ooteresiimis uksed lukus, ja aku peab 2 päeva vastu ja enam käima ei lähe, bensukal ei pea päevagi enam vastu, ja juba tyhi, mölemad möödetud nii et vöimu juhe akult eemaldatud ja isegi makk eemaldatud, ei oska kuskilt otsida enam viga..
igatahes arvatavasti kakun kunagi autol mootori, käigukasti, kardaani, ja diffri maha ja köige muu el juhtmestiku ja blokidega, kellegil soovi komplektselt siis vötku pm kaudu yhendust, ja peale läheb OM606 turbo koos 722.6 käigukastiga ja diisli vöi möne v8 differ et pöördeid väikseks saada maanteel.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.