07-12-2014, 06:58 PM
nyyd 600km söidetud, käigukast ei ole siiani tagasi oma "safe"reziimi visanud,
lähevad vahetusse esi pidurikettad ja klotsid kuna vanad vist nagu nn kaheksas.
palju (uksed lukus, ooteresiimis nagu) akult ampreid peaks vötma?(tester pluss klemmi ja aku vahel) mölemal mersul on see 0.12A ja see pidavat liiga suur olema?, norm pidavat 0.05-0.06A
kytusekulu töusnud, mootor veakoode ei anna aga autol tavaliselt selline loik all pisike, nagu kytust tilguks kuskilt ja aeglaselt söites näed kohe kust söitsid. ja tundub et tuleb kuskilt mootori-käigukasti vahepealsest kohast(diislil samamoodi aga vähem), kuidas sellel need kytusevoolikud/torud jooksevad vöi teab keegi kust viga otsida(nii sellel m104 kui ka teisel om606-l), vöi mis/kus see tyypiline viga on mis järele annab?
lähevad vahetusse esi pidurikettad ja klotsid kuna vanad vist nagu nn kaheksas.
palju (uksed lukus, ooteresiimis nagu) akult ampreid peaks vötma?(tester pluss klemmi ja aku vahel) mölemal mersul on see 0.12A ja see pidavat liiga suur olema?, norm pidavat 0.05-0.06A
kytusekulu töusnud, mootor veakoode ei anna aga autol tavaliselt selline loik all pisike, nagu kytust tilguks kuskilt ja aeglaselt söites näed kohe kust söitsid. ja tundub et tuleb kuskilt mootori-käigukasti vahepealsest kohast(diislil samamoodi aga vähem), kuidas sellel need kytusevoolikud/torud jooksevad vöi teab keegi kust viga otsida(nii sellel m104 kui ka teisel om606-l), vöi mis/kus see tyypiline viga on mis järele annab?
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.