01-12-2014, 11:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2014, 11:42 PM ja muutjaks oli Hanno.)
tänan, seltsimehed, moraalse toe eest.
Üldiselt, jah proovinud võimalikult algolekut taastada. Siiski CE-l on üks väike lisa veel, nimelt kui juba salong plekini tühi oli, siis vedasin ära rca-d ja toitejuhtmed pagassi, puhuks, kui kunagi tekib tuju võimendi lisada. Mul nimelt on üks tõeline kompvek juba umbes 15 aastat oma "uut tulemist" riiulis ootamas. Aga et sellel oleks vaja ka vanuse tõttu kondekad vahetada, (ei viitsi) siis ka see plaan on realiseerimata.
Samuti täiendasin natuke müraisolatsiooni, (siinkohal tahaks toonitada, et need umbes sajamikronilised roosad kiled, mis katavad tagumiste küljeakende mehhanisme salongi poolt, ja maksavad umbes euro tükk, ning mida keegi kunagi ei viitsi tagasi panna, mängivad rehvimüra tõkestamiselt uskumatult suurt rolli)
ahjaa, ja siis see pisiasi, et värvitoon pole päris originaal. Nimelt me olime nii ässad, et läksime värvi ostma ilma koodi kontrollimata. Et palun see "Mercedes-Benz 197". Veast sai siis aru, kui uksed-tiivad värvitud olid juba. Õige oleks olnud 199. Aga siis hakkas tunduma, et see 197 on justkui veel kenamgi. See värv muidu minuteada 124-l oli ainult 500E-l. Ja siis uuematel mudelitel siiamaani.
Teda võis Tallinnas näha küll. tegelikult peaaegu iga päev.
Katsuda saab kah loomulikult, aga üldiselt peab ütlema, et sellise ilmaga ta eriti ei erine ükskõik millisest teisest autost. 126 on talvekorteris, ja mul on plaan sel talvel ortopeediliste istmete õhkpadjad käsile võtta. Mõned paunad lekivad nimelt. Ning võibolla veel midagi salongiga teha. Seega seda oleks uhkem kevadel eksponeerida.
Kui veel täpsustada, et miks just 124-ga vaeva näha, siis, see lugu oli umbes selline: 126 sai pool-valmis, aga igapäevaseks ei raatsinud. Tahtsin siis midagi muud huvitavat, mis ühtlasi oleks ka kaasaja mõistes hea sõita. Kui seda tingimust poleks olnud, siis oleks ehk kaheukselise volvo amazoni otsinud, või mõne vana saabi. Aga need on lihtsalt ilusad kaugemalt vaadata. Oleks ehk mõni vanemgi Mercedes-Benz samahästi sobinud, aga et sobival hetkel polnud sellist võtta, siis jäi see.
Tagantjärele saan öelda, et sellega on ikka väga mõnus sõita küll. Nüüd on ta ka vaikne. vahetult peale ostu natuke võttis murelikuks küll, et selline lärm salongis oli. Aga nagu öeldud - roosad kiled, tagaratta koopad, ja veel esimestesse logaritesse kleepisin sissepoole mingi mürasummutuskihi peale. (all poroloon, peal pigi). Ja ehk uksetihendid mängisid kah rolli.
Et roolitunnetus heaks saada, läks ehk vist 4 sillastendi, ja pendelhoova puksi vahetasin vist 2-3 korda, enne kui päris heaks sai. Muidu ma olin varem üsna SWAGI-usku, aga kogu juhitavus sai heaks alles Lemförderiga pendelhoova puksiga. Lisaks peab mainima, et kui kõik asjad ära vahetada, mis veeremisega seotud, ja rattalaagreid niimoodi määrida, et algul jõhkralt laagrimääret täis, ja siis iga nädal natuke maha pühkida ja juurde keerata, siis selle tulemusena suvel oli linnalähedastes tingimustes jooksev kütusekulu 10,5...11,5 sajale. Peale ostu oli samades tingimustes 13-14. See auto lihtsalt hakkas nii ulmeliselt veerema, et gaasi peab ainult mäest üles sõitmiseks vajutama. (ilukirjanduslik liialdus).
miinuseks peab ütlema, et mul jääb selles istmes tagumiks kangeks, kui üle 2 tunni peab sõitma. Aga, then again, ega mina ei sõidagi..
Üldiselt, jah proovinud võimalikult algolekut taastada. Siiski CE-l on üks väike lisa veel, nimelt kui juba salong plekini tühi oli, siis vedasin ära rca-d ja toitejuhtmed pagassi, puhuks, kui kunagi tekib tuju võimendi lisada. Mul nimelt on üks tõeline kompvek juba umbes 15 aastat oma "uut tulemist" riiulis ootamas. Aga et sellel oleks vaja ka vanuse tõttu kondekad vahetada, (ei viitsi) siis ka see plaan on realiseerimata.
Samuti täiendasin natuke müraisolatsiooni, (siinkohal tahaks toonitada, et need umbes sajamikronilised roosad kiled, mis katavad tagumiste küljeakende mehhanisme salongi poolt, ja maksavad umbes euro tükk, ning mida keegi kunagi ei viitsi tagasi panna, mängivad rehvimüra tõkestamiselt uskumatult suurt rolli)
ahjaa, ja siis see pisiasi, et värvitoon pole päris originaal. Nimelt me olime nii ässad, et läksime värvi ostma ilma koodi kontrollimata. Et palun see "Mercedes-Benz 197". Veast sai siis aru, kui uksed-tiivad värvitud olid juba. Õige oleks olnud 199. Aga siis hakkas tunduma, et see 197 on justkui veel kenamgi. See värv muidu minuteada 124-l oli ainult 500E-l. Ja siis uuematel mudelitel siiamaani.
Teda võis Tallinnas näha küll. tegelikult peaaegu iga päev.
Katsuda saab kah loomulikult, aga üldiselt peab ütlema, et sellise ilmaga ta eriti ei erine ükskõik millisest teisest autost. 126 on talvekorteris, ja mul on plaan sel talvel ortopeediliste istmete õhkpadjad käsile võtta. Mõned paunad lekivad nimelt. Ning võibolla veel midagi salongiga teha. Seega seda oleks uhkem kevadel eksponeerida.
Kui veel täpsustada, et miks just 124-ga vaeva näha, siis, see lugu oli umbes selline: 126 sai pool-valmis, aga igapäevaseks ei raatsinud. Tahtsin siis midagi muud huvitavat, mis ühtlasi oleks ka kaasaja mõistes hea sõita. Kui seda tingimust poleks olnud, siis oleks ehk kaheukselise volvo amazoni otsinud, või mõne vana saabi. Aga need on lihtsalt ilusad kaugemalt vaadata. Oleks ehk mõni vanemgi Mercedes-Benz samahästi sobinud, aga et sobival hetkel polnud sellist võtta, siis jäi see.
Tagantjärele saan öelda, et sellega on ikka väga mõnus sõita küll. Nüüd on ta ka vaikne. vahetult peale ostu natuke võttis murelikuks küll, et selline lärm salongis oli. Aga nagu öeldud - roosad kiled, tagaratta koopad, ja veel esimestesse logaritesse kleepisin sissepoole mingi mürasummutuskihi peale. (all poroloon, peal pigi). Ja ehk uksetihendid mängisid kah rolli.
Et roolitunnetus heaks saada, läks ehk vist 4 sillastendi, ja pendelhoova puksi vahetasin vist 2-3 korda, enne kui päris heaks sai. Muidu ma olin varem üsna SWAGI-usku, aga kogu juhitavus sai heaks alles Lemförderiga pendelhoova puksiga. Lisaks peab mainima, et kui kõik asjad ära vahetada, mis veeremisega seotud, ja rattalaagreid niimoodi määrida, et algul jõhkralt laagrimääret täis, ja siis iga nädal natuke maha pühkida ja juurde keerata, siis selle tulemusena suvel oli linnalähedastes tingimustes jooksev kütusekulu 10,5...11,5 sajale. Peale ostu oli samades tingimustes 13-14. See auto lihtsalt hakkas nii ulmeliselt veerema, et gaasi peab ainult mäest üles sõitmiseks vajutama. (ilukirjanduslik liialdus).
miinuseks peab ütlema, et mul jääb selles istmes tagumiks kangeks, kui üle 2 tunni peab sõitma. Aga, then again, ega mina ei sõidagi..