11-11-2014, 10:42 PM
sai kyynlad vahetatud, NGK BCP6ES olid sees mis nagu endajäreldusel pole head sellele mootorile kuna tekib päris korralik missfire eriti tyhikäigult kaasi andes, sai siis asemele pandud BCP5ES ja asi tunduvalt muutus, see vahele jätmine kadus ära ja kohe erksam,
sai ka ylevaatusel käidud, läbi kyll ei läinud tänu parempoolsele seisupidurile (vasak 2.4kn, parem 0.6kn) arvatavasti vedru läbi kuna yhe poldi pidin veljele pikema panema aga ise aru ei saanud siis et vedru vastu käib, ja mootor oli öline, minuarust väga vähe aga pani nii muuseas kirja et ära fikseerida, läbikukutas aind yhe ratta pmts seisupiduri puudumine vöreldes teisega, köik muu oli korras. saab siis kunagi piduritele pilgu rohkem peale visata(torud jne) ja vbla köik kettad, klotsid ära vahetada,ja ka uue vedeliku panna ja öhutada kuna piduri pedaal liigub maru alla,
sai ka ylevaatusel käidud, läbi kyll ei läinud tänu parempoolsele seisupidurile (vasak 2.4kn, parem 0.6kn) arvatavasti vedru läbi kuna yhe poldi pidin veljele pikema panema aga ise aru ei saanud siis et vedru vastu käib, ja mootor oli öline, minuarust väga vähe aga pani nii muuseas kirja et ära fikseerida, läbikukutas aind yhe ratta pmts seisupiduri puudumine vöreldes teisega, köik muu oli korras. saab siis kunagi piduritele pilgu rohkem peale visata(torud jne) ja vbla köik kettad, klotsid ära vahetada,ja ka uue vedeliku panna ja öhutada kuna piduri pedaal liigub maru alla,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.