10-11-2014, 11:48 PM
möte on hea aga kahjuks pole sellist kohta kus nii suurt projekti ette vötta pluss see vajab korralikku käigukasti ja muid asju ka vahele.
aga muidu on mulle bensukas meeldimagi hakanud, aind ei meeldi et kohe Väga tunduvalt suurem on kytusekulu, kuigi on ka tehase andmeil 42kw rohkem ja ka kaaalub 130kg rohkem, millejärgi siis peaksi kytte kulu suurem olema sest ikka bensukas,
kindlasti tahaks seda turbotada kunagi lähi kuni kaug tulevikus aga endal jama see et ei tea sellest bensuka tuunimisest midagi,(pluss sellele mootorile peab vaakum pumba eraldi panema siis kuna vaakum tuleb sisselaskekollektorist) ja ausalt öeldes ei teagi midagi, turbo oskaks ikka peale panna, 100kw juurde saamisega oleks rahul vöi siis teistpidi et oleks "the feeling when turbo kicks in" aga samas oleks see yhtlane ja oleks ka low end torque-t ehk boost tuleks juba a.la 2000-2500 pealt äkki,
muidi kui suurt potentsiaali see 2.8 m104 omab? palju maksimum oleks mida see kannataks?
muidu sellelt videolt sain ispiratsiooni ALS(anti-lag system) jaoks tänu millele mis mind köigerohkem bensukas kinni hakkas hoidma, kuigi see rikub turbod mönusalt ja ka muud asjad seal kuumenevad rohkem ja suurem röhk.
yhesönaga mötteid ja soove on nii palju et ei suuda ära otsustada,nagu väikelaps oleks jälle. hingelt diisliusuline siiski(kunagi tuleb kindlasti (super)turbodiisli projekt teha mingi teise autoga) aga samas bensukal teised asjad löbusam (ja osad räägivad et bensukatega löbu rohkem)
esialgu plaan ikka auto korda teha ja kui muud asjad korras siis hakkan turbotamisega tegelema,(juppe hakkan varem kokku ostma juba)
mötetut juttu paljuks läinud juba aga löpetuseks juhuslikult keegi kriblada natuke viitsib vöib valgustada bensuka turbotamisest ja ka tänud ette juba kui kellegil näpud ei valuta
aga muidu on mulle bensukas meeldimagi hakanud, aind ei meeldi et kohe Väga tunduvalt suurem on kytusekulu, kuigi on ka tehase andmeil 42kw rohkem ja ka kaaalub 130kg rohkem, millejärgi siis peaksi kytte kulu suurem olema sest ikka bensukas,
kindlasti tahaks seda turbotada kunagi lähi kuni kaug tulevikus aga endal jama see et ei tea sellest bensuka tuunimisest midagi,(pluss sellele mootorile peab vaakum pumba eraldi panema siis kuna vaakum tuleb sisselaskekollektorist) ja ausalt öeldes ei teagi midagi, turbo oskaks ikka peale panna, 100kw juurde saamisega oleks rahul vöi siis teistpidi et oleks "the feeling when turbo kicks in" aga samas oleks see yhtlane ja oleks ka low end torque-t ehk boost tuleks juba a.la 2000-2500 pealt äkki,
muidi kui suurt potentsiaali see 2.8 m104 omab? palju maksimum oleks mida see kannataks?
muidu sellelt videolt sain ispiratsiooni ALS(anti-lag system) jaoks tänu millele mis mind köigerohkem bensukas kinni hakkas hoidma, kuigi see rikub turbod mönusalt ja ka muud asjad seal kuumenevad rohkem ja suurem röhk.
yhesönaga mötteid ja soove on nii palju et ei suuda ära otsustada,nagu väikelaps oleks jälle. hingelt diisliusuline siiski(kunagi tuleb kindlasti (super)turbodiisli projekt teha mingi teise autoga) aga samas bensukal teised asjad löbusam (ja osad räägivad et bensukatega löbu rohkem)
esialgu plaan ikka auto korda teha ja kui muud asjad korras siis hakkan turbotamisega tegelema,(juppe hakkan varem kokku ostma juba)
mötetut juttu paljuks läinud juba aga löpetuseks juhuslikult keegi kriblada natuke viitsib vöib valgustada bensuka turbotamisest ja ka tänud ette juba kui kellegil näpud ei valuta
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.