16-10-2014, 12:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2014, 01:24 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
pysikas töötab,, 100ga söites on u 2500 pööret, aga see sis loogiline et ta paneb viienda käigu juba u 38kmh kiirusel sisse ? käiguvahetus on suht sujuvalt aga samas ka selliselt teravalt natu, peale korraks söitu ilma blokita(lahti yhendatult) hakkas nagu asi väheke erksamalt töötama, aga ilma blokida jäi mootoril piiraja u 5500 kanti kiirendades(juhe oli siis lasiyle 6000,kohapeal 4500)
kasti ja mootori ja diffri ölid lähevad esimesel vöimalusel vahetusse, sama ka diislil, tundub et tollel ka käigukasti öli valesti vahetutud,sellest torque konverterist vöi mis selle nimi nyyd eestikeeles ongi, ei lastud välja.
![[Pilt: 52476-20141016_095045.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/52476-20141016_095045.jpg)
Pisike pilt kiirus vs pöörded
kasti ja mootori ja diffri ölid lähevad esimesel vöimalusel vahetusse, sama ka diislil, tundub et tollel ka käigukasti öli valesti vahetutud,sellest torque konverterist vöi mis selle nimi nyyd eestikeeles ongi, ei lastud välja.
![[Pilt: 52476-20141016_095045.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/52476-20141016_095045.jpg)
Pisike pilt kiirus vs pöörded
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.