15-10-2014, 02:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2014, 02:25 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Sellel peaks olema vero kuskil 150 ja kindlustus alla 600 aastas. Diislil mölemad 600 ringis.aga diisel jääb seisma hetkel vöi tahab vend kasutada ajutiselt sis maksab ise maksid vöi usaldan oma ylihea söbrakätte kes vötab auto täies omavastutusele kui midagi katki teeb jne.
Sellel mul siis enam neid ulmelisi plaane pole kui siis orig köllid väljavahetada ja vöim vahele ja pisike subbakas kah et bassi ka oleks. Kui tulebki kövemaks kölli ehituseks siis juba lasen proffidel teha. Välimuselt tahaks aind seda amg/ e500 stiili. Värvust tahaks ka siiski 050(vist köige mustem Mercedes-Benz värvikood?)mustaks. Ja kui juhuslikult hakkab bensukas meeldima(tglt juba meeldib) siis vöib ka juhtuda et tuleb 3.2 m104 162kw vöi kui raha piisavalt jooksma hakkab oleks ylim s(cl,sl)600 6.0 v12 yldse panna.
Kunagi veel mötlesin et ei taha kunagi bensukat aga tundub et lihtsalt pole öige Mercedes-Benz bensukaga söitnud.
Muidu käigukasti aju(kui on köigeakupoolsem) yhendasin kyljest hakkas erksamalt vahetama väiksemaks käiku kui gaasi rohkem vajutada ja E ja S nupu lylitamist oli ka arusaada käiguvahetuses ikka. Aga 5s ikka sisse ei lähe ja 4>3 ei taha ikka ilma sund käigukangi peal 3peale panekut vajutada ja siis ka ikka möne sekk mötleb
Sellel mul siis enam neid ulmelisi plaane pole kui siis orig köllid väljavahetada ja vöim vahele ja pisike subbakas kah et bassi ka oleks. Kui tulebki kövemaks kölli ehituseks siis juba lasen proffidel teha. Välimuselt tahaks aind seda amg/ e500 stiili. Värvust tahaks ka siiski 050(vist köige mustem Mercedes-Benz värvikood?)mustaks. Ja kui juhuslikult hakkab bensukas meeldima(tglt juba meeldib) siis vöib ka juhtuda et tuleb 3.2 m104 162kw vöi kui raha piisavalt jooksma hakkab oleks ylim s(cl,sl)600 6.0 v12 yldse panna.
Kunagi veel mötlesin et ei taha kunagi bensukat aga tundub et lihtsalt pole öige Mercedes-Benz bensukaga söitnud.
Muidu käigukasti aju(kui on köigeakupoolsem) yhendasin kyljest hakkas erksamalt vahetama väiksemaks käiku kui gaasi rohkem vajutada ja E ja S nupu lylitamist oli ka arusaada käiguvahetuses ikka. Aga 5s ikka sisse ei lähe ja 4>3 ei taha ikka ilma sund käigukangi peal 3peale panekut vajutada ja siis ka ikka möne sekk mötleb
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.