22-08-2014, 03:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2014, 03:14 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-08-2014, 12:50 PM)secman Kirjutas: Pakun 5,6L 220kw mootorit W126C pealt, see peaks bolt on lahendus olema.
Kapotialused juhtmed saab kaasa.
Proovimisvõimalus.
Soovi korral koos käigukasti ja diffriga
Nonii, siit siis kõik vajalik südamesiirdamiseks. Hulk häid nõuandeid V8 hingeelu olude sunnil tundma õppinud mehelt kah
![Thumbsup Thumbsup](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/thumbsup.gif)
(22-08-2014, 10:07 AM)Rolz Kirjutas: Võsa - päeva lõpuks on küsimus, kellel kui palju neid teoreetilisi KW-te reaalsuses on.
Olen omanud 4,2 - 5,0 - 5,6, nende vahe on tuntav, 5,6'l eriti, mida päästab ka kiire differ. Nm vahesid ei tasu ka unustada.
Tänapäeva mõistes on nad muidugi keskklassi diisidAga värskel, korralikul isendil on need kW ja Nm ka kapoti all, mitte ainult tehnilises passis...
Nõus - enamus ringiliikuvatest on väsinud kuni väga väsinud. Kaasa arvatud meite SEL.