22-08-2014, 08:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2014, 08:58 AM ja muutjaks oli ralak.)
(22-08-2014, 08:01 AM)v6sa Kirjutas:(21-08-2014, 11:52 PM)Rolz Kirjutas: Ja ma millegipärast julgen arvata, et kui Sa lähed ja seda 5,6-te proovid ei taha Sa seda 4,2 näha ka.
In riääliti see vahe siiski nii suur pole, kui emotsionaalne rahulolu Suurimast Pajast võiks anda oodata. Räägib viisnulli pruukija
Samas on mootor vaid osa tervikust ja kui auto ise on hästi säilinud, ei ole peaaegu suurim mootor üldse paha
Valmis sõiduk tuleb igal juhul odavam soetada, kui enda toorikust ostutööna samaväärne saada... Ise tehes on asjad teisiti, kuna hobid võivadki hinnalised olla.
Võsa Sul on ju 5,0 (mis siis et vanem ja algelisem) mitte 4,2, seega in riääliti on isegi neid kahte võrreldes tuntav vahe.
4,2 on peaaegu samas kategoorias R6-ga W126 kerel, kiirendus = no emotion.
Aga teemasse - aretatakse meil siin foorumis ju W126 300 TD 130kW projekti, usun et väikse proovitiiru võiksid omanikult välja kaubelda ülevaate saamiseks mis kujutab endast SEL ja diisel. Krt, minu arust need 2 asja ei käi mitte ühe nurga alt kokku...va. originaalversioonid, mida tehas on otsustanud välja lasta.
Ise hangiks antud olukorras 5,0/5,6 doonorisendi, tõstaks jõuallika lihtsalt ümber, isegi kasti ja difrit poleks esialgu tarvis vahetada. Antud isendi kere enivei poleks enam väärt nö poputamist ning igapäevaliikurina poleks kahju kasutada - talve, avariikesi ja nüüd siis ka kuuma saanud teine juba omajagu.
setud sõitsid seciga