20-08-2014, 11:06 PM
Siis tuli Jaanipäev peale ja ma ei hakanud Hendrikule helistama, et tema Jaanituju rikkuda. Vedasin lihtsa paralleeli iseendaga. Olen ise ka palju projekte garaazist väljutanud ja tean kui valus võib olla teadmine läbikukkumisest. Mõtlen lihtsalt seda, et mida ja mismoodi ise käituda, kui mulle helistab mõni mu klient ja kurdab analoogset asja. Ka minul on olnud palju ebaõnne mõne projektiga. Üks mis alati töötab ja on kindel: SUHTLE INIMESEGA.
Tegelikult helistasin Hendrikule kõvasti peale Jaani, seletasin mis juhtus ja ütlesin, et võiks miskit koos välja mõelda. Palusin, et ta helistaks kui talle sobilik. Umbes kuu aega hiljem proovisin siis ise inimesega suhelda, tänaseni pole kontakti saanud. (ka meilitsi)
Mõtlen siin lihtsalt seda, et kuidas käitun ise oma klientidega. Võimalik et hullemini, aga ma vähemalt suhtlen.
On olnud juhuseid, et tuleb mõnda mootorit või kasti x3 või isegi x4 kokku-lahti ja peale-maha lapata. Oma viga ja vigadest õpitaksegi. See on mulle õpetanud vaid seda, et mitte asju mitu korda ringi teha, peab olema suhteliselt pori ja veekindlalt paigaldatud sõlmed. Õnneks ei ole pidanud ma oma kliendi autot kuskilt venemaa soomülkast evakueerima tehnorikke tõttu. Kuigi ka selleks tuleb teinekord valmis olla.
Aga nüüd kõige tähtsama juurde. Lappasin läbi enamuse Euroopa automüügiportaale ja ei leidnudki mitte ühtegi analoogse lisavarustusega ja mõistliku hinnaga w126 sel isendit. Millist uuemat V8 mootorit koos kastiga sinna alla soovitate? Eeldan, et ostan mingi avariilise masina mille pealt lappan ringi nii mootori juhtmestiku kui ka mootori. Lappan ringi on sihuke hea kerge mõiste
Tegelikult ongi küsimus selles, millist doonorit kasutada? Ma ei taha seda autot kuidagi surnuks tunnistada.
See ebaõnne jada võiks kuskil ju lõppeda. Äkki siis, kui tuleb ikkagi ise, endale kõik asjad selgeks teha....
Tegelikult helistasin Hendrikule kõvasti peale Jaani, seletasin mis juhtus ja ütlesin, et võiks miskit koos välja mõelda. Palusin, et ta helistaks kui talle sobilik. Umbes kuu aega hiljem proovisin siis ise inimesega suhelda, tänaseni pole kontakti saanud. (ka meilitsi)
Mõtlen siin lihtsalt seda, et kuidas käitun ise oma klientidega. Võimalik et hullemini, aga ma vähemalt suhtlen.
On olnud juhuseid, et tuleb mõnda mootorit või kasti x3 või isegi x4 kokku-lahti ja peale-maha lapata. Oma viga ja vigadest õpitaksegi. See on mulle õpetanud vaid seda, et mitte asju mitu korda ringi teha, peab olema suhteliselt pori ja veekindlalt paigaldatud sõlmed. Õnneks ei ole pidanud ma oma kliendi autot kuskilt venemaa soomülkast evakueerima tehnorikke tõttu. Kuigi ka selleks tuleb teinekord valmis olla.
Aga nüüd kõige tähtsama juurde. Lappasin läbi enamuse Euroopa automüügiportaale ja ei leidnudki mitte ühtegi analoogse lisavarustusega ja mõistliku hinnaga w126 sel isendit. Millist uuemat V8 mootorit koos kastiga sinna alla soovitate? Eeldan, et ostan mingi avariilise masina mille pealt lappan ringi nii mootori juhtmestiku kui ka mootori. Lappan ringi on sihuke hea kerge mõiste

See ebaõnne jada võiks kuskil ju lõppeda. Äkki siis, kui tuleb ikkagi ise, endale kõik asjad selgeks teha....
