19-08-2014, 11:27 PM
nyyd kui paartundi hiljem kui söitnud selle vöimsusega siis ytleks et tuli see mis ma lootsin, gaasipedaali alguse osa on hästi tundlik, ehk enamus(70%umbes) gaasi jaotus nagu oleks esimese 50% peal ja teise 50% peal on see ylejäänud 30%(umbes nii).
Nyyd selle söitmisega järeldasin et tglt ei ole mul mötet kiirustada selle pumba tegemisega kui pole kohe vöimalik suur turbot ka panna, puhtalt 600hp pump 606 OEM turboga on mötetu kooslus, ja nyyd otsustasin et teen selle jahutus systeemi korda ja uuendan hea ja parema vastu. ja vahetan ka köik muud asjad ära et ei hakkaks kohe probleeme selle "SuperTurbo" vöimsusega.
tuleb siis uus vesi radiaator, elektoonilise(1 vöi 2 tiivikuga vöi selline mis annaks parima jahutuse), öliradiaatorid nii käigukasti kui ka mootori ölile,(täitsa vöimalik et ka neile ka mingisugune el. tiivik pisike) ja korraliku suurusega intercooler mis sobiks ka juba "SuperTurboDiesel" projektile,et ei peaks kohe välja vahetama koos suure turboga, ja hakkab selline tunne et ka käigukasti hakkavad need "sidurikettad" öhtale minema kuna 2>3 vahetab tösiselt libistades(mootori pöörded töusevad vahetamise ajal rahulikult söites juba 1000+ rpm) ja 3>4 ka vahest aga mitte nii hullult. Ise olen kuulnud et just 2>3 pidigi see esimene märk olema just. keegi oskab öelda ja soovitada kus sellist asja teha ja palju sellise käigukasti vea parandus ja asjade maksuvus vöib olla sis vöiks PM. ja pöhiline et keegi , kes teab ja/vöi on ehitanud visko asemel el. jahutusepeale yle ja oskab öelda ja ka vöimalusel internetist aidata otsida need jupid mis vajalik oleks et tiivik(vöi tiivikud) hakkaks öigel ajal ise tööle, PM mulle.
ka öli ja väljalaske kaaside temp andurid tulevad.
PS: kui ka keegi tegeleb tava diffri LSD-ks monteerimisega siis vöib ka sellest teada anda
suured tänud juba ette neile kes oskavad aidata ja veel lisa nippe anda igasuguste radikate valimisega, ja köige muu veel lisa asjade soovitamistega jne jne jne
Nyyd selle söitmisega järeldasin et tglt ei ole mul mötet kiirustada selle pumba tegemisega kui pole kohe vöimalik suur turbot ka panna, puhtalt 600hp pump 606 OEM turboga on mötetu kooslus, ja nyyd otsustasin et teen selle jahutus systeemi korda ja uuendan hea ja parema vastu. ja vahetan ka köik muud asjad ära et ei hakkaks kohe probleeme selle "SuperTurbo" vöimsusega.
tuleb siis uus vesi radiaator, elektoonilise(1 vöi 2 tiivikuga vöi selline mis annaks parima jahutuse), öliradiaatorid nii käigukasti kui ka mootori ölile,(täitsa vöimalik et ka neile ka mingisugune el. tiivik pisike) ja korraliku suurusega intercooler mis sobiks ka juba "SuperTurboDiesel" projektile,et ei peaks kohe välja vahetama koos suure turboga, ja hakkab selline tunne et ka käigukasti hakkavad need "sidurikettad" öhtale minema kuna 2>3 vahetab tösiselt libistades(mootori pöörded töusevad vahetamise ajal rahulikult söites juba 1000+ rpm) ja 3>4 ka vahest aga mitte nii hullult. Ise olen kuulnud et just 2>3 pidigi see esimene märk olema just. keegi oskab öelda ja soovitada kus sellist asja teha ja palju sellise käigukasti vea parandus ja asjade maksuvus vöib olla sis vöiks PM. ja pöhiline et keegi , kes teab ja/vöi on ehitanud visko asemel el. jahutusepeale yle ja oskab öelda ja ka vöimalusel internetist aidata otsida need jupid mis vajalik oleks et tiivik(vöi tiivikud) hakkaks öigel ajal ise tööle, PM mulle.
ka öli ja väljalaske kaaside temp andurid tulevad.
PS: kui ka keegi tegeleb tava diffri LSD-ks monteerimisega siis vöib ka sellest teada anda
suured tänud juba ette neile kes oskavad aidata ja veel lisa nippe anda igasuguste radikate valimisega, ja köige muu veel lisa asjade soovitamistega jne jne jne
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.