19-08-2014, 12:34 PM
Ise mötlesin ikka alguses panna peale selle sama selle sama systeemi mis dieselmekeni mehed panenevad(kui sinna läheb sis pole vaja) et alguses ei lisa nii palju kytust et töötab täisvöimsusel see pump.
Muidu väljalaske temp . Öli temp andurid ja intercooler tulekul. Ja olen ka möelnud el ventide peale ja ilmselgelr ka vaja mingit suuremat(paksemat) parema jahutus vöimsusega vms radikat vaja.
Ja ka yldjuhul suure intercooledijaoks peab ju kondi ära kaotama et see vähe soliidsemalt istuks ette aga samas ei taha ära kaotada konti, kuigi ei kasutagi eriti.aga eks seda näitab tulevik mis teen. Millegist peab siiski loobuma
Muidu väljalaske temp . Öli temp andurid ja intercooler tulekul. Ja olen ka möelnud el ventide peale ja ilmselgelr ka vaja mingit suuremat(paksemat) parema jahutus vöimsusega vms radikat vaja.
Ja ka yldjuhul suure intercooledijaoks peab ju kondi ära kaotama et see vähe soliidsemalt istuks ette aga samas ei taha ära kaotada konti, kuigi ei kasutagi eriti.aga eks seda näitab tulevik mis teen. Millegist peab siiski loobuma
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.