19-08-2014, 10:42 AM
Sorri, aga nurgast võetud mootorit ei saagi hästi tööle vaid pritse vahetusega.
Kui originaalpritse käib siidi, siis saab ka muu asja siidi käima. Kui originaalpritsega käib nagu väärakas, siis on väike lootus, et viga on ainult toite/süütesüsteemis. Lisaks on mootoril ka hulga muid detaile, mis kuluvad/väsivad ja ajavad gaasijaotuse näiteks paigast ära. Lõpuni mittesulguvad klapid tingitud hüdrokate tööst, ebavõrdsed surved silindrites jne.
Need väljalaskekollektorid ei ole mõeldud M117 mootorile vaid M116. Teatavasti on neil mootoril aga pordid teise paigutusega, ka sealt ei käi läbi niipalju kui vajalik.
Lisaks valesti reguleeritud gaasihoovastik, ASR süsteemiga, kus peab olema amordiga hoob, et püsika mootor saaks toimetada, seda muidugi polnud. Siis oligi gaasipedaal raske ja vigase poteka tõttu käis segusiiber nagu ise tahtis.
Lõpuks on kõik minu sitasti tehtud töö, sitad jupid, oskamatus jne.
Mina paraku ei näe sedasi, et kõik halvad asjad on minust tingitud ja mina peaks nad kõik korda tegema.
Kui originaalpritse käib siidi, siis saab ka muu asja siidi käima. Kui originaalpritsega käib nagu väärakas, siis on väike lootus, et viga on ainult toite/süütesüsteemis. Lisaks on mootoril ka hulga muid detaile, mis kuluvad/väsivad ja ajavad gaasijaotuse näiteks paigast ära. Lõpuni mittesulguvad klapid tingitud hüdrokate tööst, ebavõrdsed surved silindrites jne.
Need väljalaskekollektorid ei ole mõeldud M117 mootorile vaid M116. Teatavasti on neil mootoril aga pordid teise paigutusega, ka sealt ei käi läbi niipalju kui vajalik.
Lisaks valesti reguleeritud gaasihoovastik, ASR süsteemiga, kus peab olema amordiga hoob, et püsika mootor saaks toimetada, seda muidugi polnud. Siis oligi gaasipedaal raske ja vigase poteka tõttu käis segusiiber nagu ise tahtis.
Lõpuks on kõik minu sitasti tehtud töö, sitad jupid, oskamatus jne.
Mina paraku ei näe sedasi, et kõik halvad asjad on minust tingitud ja mina peaks nad kõik korda tegema.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering