19-08-2014, 08:01 AM
Kui pump tegemisse läheb siis investeeri aga heaga ka uute turbosse ja kollektorisse, see jõunumber mis Dieselmeken või tractorpulli mees sulle keerab - see esialgu ka jääb senikaua kuni ise rack travelit jälle ei muuda (seda mida just keerasid). Suuremate elementidega on ka proffidel tühikäigu saavutamisega probleeme või siis tühikäigu kütusekoguse saavutamisega (kõigub plunseritel erinevalt)
See OM606 originaal Garret (vist) on juba enda 6.0mm pumba kohta parajalt pisike väidetavalt STD foorumi järgi, niiet otsi mõni rekkavile...
Aga jah, kui 600hp siis olgu 600hp olla... Sellega võid väga huvitavalt mootorile haiget teha kui seda valesti kasutada. Väljalaske tempi oleks kasulik mõõta, intercooler, õlitempi, suurem radikas koos elektriventidega jne.
See OM606 originaal Garret (vist) on juba enda 6.0mm pumba kohta parajalt pisike väidetavalt STD foorumi järgi, niiet otsi mõni rekkavile...
Aga jah, kui 600hp siis olgu 600hp olla... Sellega võid väga huvitavalt mootorile haiget teha kui seda valesti kasutada. Väljalaske tempi oleks kasulik mõõta, intercooler, õlitempi, suurem radikas koos elektriventidega jne.