15-08-2014, 05:52 PM
Igasuguste sääraste näppimiste jaoks võiks teine pump kõrval olla, kui midagi peesse läheb saad vana tagasi visata ja edasi liikuda.
Hetkel lihtsalt ma pakun et keerad kas valet asja või midagi. (keeratakse ikka kruvi mis asub stoppermutri sees - otsas väike sisselõige kruvikeerajale) Alumine kõige vasakpoolne kruvi peaks stoperdama plunsereid liigutava lati liikumist. Mida rohkem just kruvi välja keerad, seda rohkem latt liikuda annab ja plunser täitub rohkem (kuni mingi piirini)
Idle quantity on nagu ikka, tühikäigul antav kütusekogus.. Tühikäiku ka sellele langemist tegelikult majandab kütusepumba otsas olev regulaator mis on juba peenem aparatuur - olen ühe lahti võtnud ja ilma pikema süvenemiseta ei saanud esialgu sotti kuidas seal asjad töötavad ja mis täpselt mida reguleerib.
Üks asi ka kütuse keeramise juures, et kui latt panna "pikalt" liikuma siis on ka STD foorumis öeldud ettevaatusabinõu et kütusehoob ei puutuks kuhugi vastu korpust (võimalus et gaas jääb peale või ei saa max kätte)
Käigukast on sul elektrooniline või ajuvaba?
Hetkel lihtsalt ma pakun et keerad kas valet asja või midagi. (keeratakse ikka kruvi mis asub stoppermutri sees - otsas väike sisselõige kruvikeerajale) Alumine kõige vasakpoolne kruvi peaks stoperdama plunsereid liigutava lati liikumist. Mida rohkem just kruvi välja keerad, seda rohkem latt liikuda annab ja plunser täitub rohkem (kuni mingi piirini)
Idle quantity on nagu ikka, tühikäigul antav kütusekogus.. Tühikäiku ka sellele langemist tegelikult majandab kütusepumba otsas olev regulaator mis on juba peenem aparatuur - olen ühe lahti võtnud ja ilma pikema süvenemiseta ei saanud esialgu sotti kuidas seal asjad töötavad ja mis täpselt mida reguleerib.
Üks asi ka kütuse keeramise juures, et kui latt panna "pikalt" liikuma siis on ka STD foorumis öeldud ettevaatusabinõu et kütusehoob ei puutuks kuhugi vastu korpust (võimalus et gaas jääb peale või ei saa max kätte)
Käigukast on sul elektrooniline või ajuvaba?