12-08-2014, 11:44 PM
Tere kõikse MB pere.
Mõtlesin ka teha teema oma uhkest autost, mis juba 2011 minu õuele veeres.
See on viimase tootmisaasta Itaalia turu jaoks tehtud auto ja lisadega pole koonerdatud tellija poolt:
El.rool airbagiga
4x el.istmed (neljakohaline auto siis,meie ARK tembeldas viiekohaliseks)
Esiistmed mäludega
4x istmesoojendused
Püsikiirushoidja
Kliima ja el.luuk
Webasto puldiga
Tegemist siis selle autoga: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=4664
ja veel:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...126+420sel
Aga siis lähemalt, mida põnevat selle autoga tehtud ja saavutatud.
Masin jõudis minu valdusesse 2011a kevadel. Vahetasin selle imetoreda SEL-i Hendrikuga ühe vana sõjaratsu 230G http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...hlight=230 vastu. Hendrikuga oli meeldiv suhelda ja asju ajada. Kuna olen paadunud offroader (seda haigust pole võimalik ravida), siis otsustasin midagi luksuslikku proovida.
Auto oli tõstetud tagasi tehaseseadesse kapoti alt. Seal olid meh. pritse ja jagaja. Tuuningust olid alles jäänud toruväljalasked. Mootor töötas kenasti selle originaalpritsega. Ka kiirendus oli olemas isegi. Käigukast muidugi veits jonnis ja veljed, pidurikettad olid kõverad. See velgede ja ketaste vibratsioon ei häirinud, sest V8 kompenseeris selle kuhjaga. Minu sõidurõõm jäi aga tol ajal suht lühikeseks sest peale korralikku kihutamist, seiskus mootor äkitsi tühikäigul. peale uuesti starteri andmist ja käivitumist kostus mootorist korralik toks. Selleks korraks oligi sõidetud...
Mõtlesin ka teha teema oma uhkest autost, mis juba 2011 minu õuele veeres.
See on viimase tootmisaasta Itaalia turu jaoks tehtud auto ja lisadega pole koonerdatud tellija poolt:
El.rool airbagiga
4x el.istmed (neljakohaline auto siis,meie ARK tembeldas viiekohaliseks)
Esiistmed mäludega
4x istmesoojendused
Püsikiirushoidja
Kliima ja el.luuk
Webasto puldiga
Tegemist siis selle autoga: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=4664
ja veel:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...126+420sel
Aga siis lähemalt, mida põnevat selle autoga tehtud ja saavutatud.
Masin jõudis minu valdusesse 2011a kevadel. Vahetasin selle imetoreda SEL-i Hendrikuga ühe vana sõjaratsu 230G http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...hlight=230 vastu. Hendrikuga oli meeldiv suhelda ja asju ajada. Kuna olen paadunud offroader (seda haigust pole võimalik ravida), siis otsustasin midagi luksuslikku proovida.
Auto oli tõstetud tagasi tehaseseadesse kapoti alt. Seal olid meh. pritse ja jagaja. Tuuningust olid alles jäänud toruväljalasked. Mootor töötas kenasti selle originaalpritsega. Ka kiirendus oli olemas isegi. Käigukast muidugi veits jonnis ja veljed, pidurikettad olid kõverad. See velgede ja ketaste vibratsioon ei häirinud, sest V8 kompenseeris selle kuhjaga. Minu sõidurõõm jäi aga tol ajal suht lühikeseks sest peale korralikku kihutamist, seiskus mootor äkitsi tühikäigul. peale uuesti starteri andmist ja käivitumist kostus mootorist korralik toks. Selleks korraks oligi sõidetud...