08-08-2014, 11:13 PM
(08-08-2014, 09:19 PM)Alkohoolik Kirjutas: nii,punkt 1 siis . kylmamootoriga visko käib möniminuti vöi kui söita siis "yhendub kiiremini lahti" mul
punkt 2 kohta,tyhipööretel lukustub mul visko juba (näidikujärgi) 85 kraadi juures, aga gaasi andes lukustus kaob kiiresti(1500 pöördepealt umbes) sest radikas muutub suht kylmaks(vesi ei käi nii kiiresti ringi) ja vendika pöörded enam ei kasva.
punkt 3 kohta ei oska midagi öelda sest mootor käib siiski nii kövasti et vendika häält ei kuule, aga tuule kiirus kasvab kyll.
samas kui täna ja eile veel seierit jälgisin sis kuumust (peale turbopanekut) enam yle u.95 ei lähegi, varem kippus 100C seierit yletama väga kiiresti ka kylmema ilmaga, ei ole konti ka kasutanud, konditsioneeriga kindlasti läheks see 100C kriips kiiresti seljataha.
lyhidalt öeldes ka kuskil benzworld.com vms kirjutati et soovitatav radikas iga 3a tagant vahetada (mis minujaoks tundub liiga tihedalt), kes teab kaua see radikas olnud, ilus see välja ei näe, ja uuega erinevused ikka täielikult, aga pesen ja puhun ja teen köik ainetega läbi mis radika pesuks möeldud ja eks siis vaatab mis muutub. esimene suvi siiski ei kuumenenud kunagi yle isegi kondi kasutamisel kohapeal.
vöib sis alustada yldse termostaadi vahetusega, sest radikasse siiski see vesi ei lähe kiiresti mul selline tunne. ei tea mis see fixuse asi hea just on, termostaat ka muidu mötekas osta mb esindusest kohe(arvatavasti ostan) ? nagu visko?
visko sul surnud 100 % , ja kontrolli radikat ka .radikas ei pea olema ainult ühes kohas külma
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine